Waaw, wat een weelde daar weer. Heerlijk om de foto’s te zien voorbij komen. Het moet wat geweest zijn zeg ![]()
Tof hoor die maantjes
Kwartet!
Wat een gave GTG! Props voor de passie waarmee @Watchstick_81 deze organiseert ![]()
Wat was er weer veel moois en wat was het gaaf om met zoveel liefhebbers bij elkaar te zijn. Heerlijk! Dit maakt de hobby zoveel leuker.
Dat ziet er indrukwekkend uit allemaal… Fraai!
Ik heb heel veel bekeken, maar veel te weinig foto’s gemaakt. Dus eigenlijk zoals dat dus altijd gaat. ![]()
Algehele afdronk van de dag is dat ik meer budget moet vrijmaken voor de hobby.
Dank voor de uitnodiging @Watchstick_81
Heel mooi al die Speedies en eigenaren!! Mooi georganiseerd en bedankt voor de foto’s!!
Krijg nooit uitnodigingen omdat ik naar 1 gezet ben…
Dank voor alle mooie foto’s van de GTG. Dat moet daar de max geweest zijn. Volgend jaar zou ik daar ook wel eens willen passeren. Maar hoewel ik het topic hier redelijk volg heb ik blijkbaar de datum en de plaats gemist. Waar en wanneer wordt het volgend evenement bekend gemaakt?
Ik ken geen grotere Speedy lover idd. Ik heb hem hier alleen al een tijdje niet meer gezien ![]()
Wat een geweldige kleuren combi!
Loop mezelf flink te verlekkeren op al dat Speedy geweld dat voorbij komt van de GTG. Dat moet een genot zijn geweest om bij te zijn!
Blijf vooral doorkomen met de plaatjes ![]()
Vandaag even bijgekomen met de Seiko 5 Gene Kranz om toch een beetje in de
sfeer te blijven.
Wat schetst mijn verbazing als ik mijn Speedy wil pakken voor morgen … Snorlax is ook fan ![]()