Ik was er ook bij 
Het was geweldig! De sfeer, de horloges, de mensen: alles klopte gewoon. Er was een bewaker bij, vanwege de aanwezigheid van Omega, en hij verbaasde zich over het geheel op een positieve manier. Hij zag peperdure horloges heen en weer gaan en ze eindigden allemaal weer op dezelfde plek. Ik ben trots dat het weer een geslaagde editie was! Het was mooi dat Omega product manager Romain de “novelties” (en hele Snoopy collectie) kon laten zien en hij was heel enthousiast! Ook Moonwatch Only schrijvers Anthony en Grégoire waren erg onder de indruk en hebben zelfs weer iets geleerd!
Het was voor mij een geweldige en memorabele dag. Het is zo’n driekwart jaar aan voorbereiding. Ik heb genoten en heb gelukkig zelfs nog wat tijd gevonden om wat horloges te proberen.
Klopt foutje! Even verderop in de uitnodiging stond het wel goed 
Leuk dat je erbij was Gerard.
Bij deze een indruk:
De locatie en wat aankleding.
Totaal 55 gasten uit 13 landen waren aanwezig, waaronder de VS en Canada. Vier deelnemers moesten helaas annuleren wegens problemen met hun vlucht of privé redenen.
De helft van de Raadzaal, totaal hadden we 12 tafels die snel vol raakten.
@myfriendscallmeKC aan het werk! Macro en 55 man op de vloer is een extra uitdaging.
De horloges die mij opvielen én scherp op de foto kreeg (en toen ik eindelijk tijd had…
)
Mijn nieuwe 345.0809 Speedymoon links, rechts de small moon van
@drh
Een goed gebruikte CK2998 met pompoen-oranje tritium, heel gaaf!
De befaamde (of beruchte?) soleil dial Speedmaster. Is het echt door Omega uitgebracht of is het een serie prototype dials geweest. Hoe dan ook: heel erg gaaf!
Zelfde verhaal, een heel zeldzame grey dial die aan het vergaan is (zie je heel vaak bij deze). Opvallend is de andere verhouding van de subdials en de “step”.
The OG Ultraman! Er waren er dit keer drie
Bizarre patina (of heel creatief met chemicaliën

) !!! Heel gaaf deze.
Wat collecties van andere met daarin ook echt knallers!
Geen echte Mitsukoshi in deze set, dat was ook een mod! Dus ik was de enige haha.
De “novelties” van Omega en de drie Snoopy’s. Allemaal met de gravure “not for sale”.
De two tone Speedmaster was eigenlijk de mooiste, had ik niet verwacht! Het contrast is veel minder aanwezig in het echt. Wel lastig op de foto te zetten vreemd genoeg.
Nog wat heel bijzondere en kostbare Speedmasters
De originele 60’s racing dials (de één wat grijzer dan de andere).
Twee Alaska 3’s! Deze wijzerplaat was voor de space shuttle missie gemaakt en later zijn de overgebleven wijzerplaten in reguliere Speedmasters gezet. Een heel kostbare mod, die door Omega in de archieven zijn geregistreerd en dus legitiem!
Een prachtige CK2915-3, dus de derde versie van de allereerste Speedmaster (en de eerste met een aluminium lunette in plaats van staal). Deze is zo “hot” dat het raam ervan beslaat.
Wie heeft de grootste?
Een heel nette “grey dial” Speedmaster.
En eentje die een heel zwaar leven heeft gehad! Wel prachtig!
Een bedankje voor iedereen die aanwezig was en op naar de volgende!