Wie was er op het Speedmaster GTG event in Driebergen-Rijsenburg?

Ik heb volgens mij aardig wat HF-ers gezien op het event, en een niet-normaal-meer grote hoeveelheid bijzondere Speedmasters. Ik vond het zeeg geslaagd, top georganiseerd door @Watchstick_81 :+1:t3:

Als je er geweest bent, wat was dan de Speedmaster die je het meeste aansprak?

19 likes

Ik was erg benieuwd naar de nieuwe SOTM’s (te voor mijn pols maar wel gaaf hoe licht ze zijn) aangezien het meeste van de collecties al bij eerdere GTG’s door mijn handen zijn gegaan.

4 likes

Toch een exemplaar van jou Gerard! En ik zie nu dat ik hem niet op de foto heb gezet :sweat_smile:

3 likes

Leuk jou gesproken te hebben Gerard!

Jouw “muntjes-Speedy” was 1 van mijn favorieten!

“In the metal” veel- en veel gaver dan op de foto!

16 likes

Deze soleil dial :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Die was gaaf he! Net als die heavy tropical die ernaast lag. Echt heel mooi!

Er was weer zoveel moois. Ik vond die titanium Speedy van Gerard ook erg mooi. Echt iets bijzonders. Dat was voor mij wel een verrassing deze GTG.

En de DSOTM van Michael vond ik ook de derde keer op rij erg mooi. Die moet je ook gewoon in het echt zien.

@Watchstick_81 ontzettend bedankt voor de uitstekende organisatie en het bij elkaar brengen van zoveel liefhebbers. Dat is toch knap! :raised_hands:

Je gouden 50th Anniversary spat er ook altijd uit. Die mooie zwarte onyx markers op de gouden plaat. :ok_hand: :ok_hand:

20 likes

Deze dus! Wat een plaatje :heart_eyes:

10 likes

Thnx! Een hele gedurfde, maar inderdaad in werkelijkheid een hele mooie. Misschien wat minder praktisch, maar hey… :wink:

1 like

Dank je! Ja da’s wel een uitvoering van de Speedmaster die veel te vertellen heeft…

1 like

Prachtig die verschoten dials die die Amerikaan bij zich had. Weet iemand nog hoe die man heet, of wat z’n IG is?

De DSOTM is ook wel één van m’n favorieten, net zoals die met de meteoriet subdials die Jordy en Wesley beide bij zich hadden :ok_hand:

4 likes

Yes, Todd, the American. :ok_hand: Erg aardige vent ook.

12 likes

Jouw tintin in seals :sweat_smile:

2 likes

Super aardige gast, ik was alleen z’n kaartje vergeten te fotografen, en had hem ook nog niet op IG.

1 like

:joy:

Ik zie dat iemand net de titel verbeterd heeft, dank daarvoor. Grappig, in de uitnodiging stond Driebergen-Rijssenberg, daar had ik het van gecopy-paste :joy:

1 like

Deze sprongen er voor mij echt uit vandaag:

14 likes

Onder andere:

Deze

Deze

En deze:
Michael Schumacher Rosé goud.

7 likes

Zo jammer dat ik er niet bij kon zijn! Maar ja, weekend met je schoonfamilie is ook leuk… :roll_eyes:

:sob:

4 likes

Ze waren natuurlijk allemaal prachtig! Indruk hebben gemaakt de Moonphase in white gold van @flowert de Moonphase kleine maan van @drh en de vintage Flightmaster ook wel :wink: Iedereen bedankt voor het meebrengen van de geweldige horloges en vooral voor ieders gezelligheid.

7 likes

Dit vond ik trouwens ook ontzettend indrukwekkend. Die subdials zijn onder de loop echt schitterend.

19 likes