Wie was er op het Speedmaster GTG event in Driebergen-Rijsenburg?

Die soleil is inderdaad waanzinnig. Geeft een extra dimensie, maakt hem zelfs interessant :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 likes

Ik voel je pijn. :woozy_face:

3 likes

Heel erg vet. Heeft wel wat toolwatch-igs zo.

2 likes

Helaas , ik was er niet. :thinking:

En onderstaande Mark II dus daarom ook niet. :grin:

:wave: fijne avond verder.

2 likes

Ik was er ook!
De Speedmaster die het meest op mij indruk heeft genaakt? Dat blijft toch de Speedy Tuesday. Leuk om deze weer gezien te hebben op de geborstelde 3861 band en op rubber, zoals ik hem ook graag zou willen dragen.

Deze viel mij ook niet tegen!

Maar wat bij mij wel echt een indruk heeft achtergelaten is de Ploprof van @Sjiel :smile:

11 likes

Als nieuwkomer vandaag veel gezien wat mij aansprak waaronder ook jou Apollo reeks. Helaas ook niet van alles een foto gemaakt en niet alles kunnen bekijken.

Maar op dit moment zouden dat voor mij de Rising Sun en Ultraman zijn. Keuze wordt nog lastig :thinking: eind van het jaar even alles op een rijtje zetten.

11 likes

Dat waren er een paar. De ST1 heb ik veelvuldig voorbij zien komen en deed me beseffen dat ik die misschien beter niet had kunnen verkopen.

Uiteraard een paar platina en gouden klappers die ik supervet vond, maar die titanium unit van jou was wel een van de grote verrassingen van de dag. Ik kende dat hele model niet, maar echt een tof ding zeg. :ok_hand:

13 likes

Nondeju wat een klappers zeg! Prachtige foto’s :ok_hand:
Waarom heb ik eigenlijk nog geen Speedmaster?

2 likes

Wow, bedankt voor de foto’s!!

1 like

Prachtige Speedmasters komen er voorbij. Moet een tof event zijn geweest. Leuk dat jullie het delen.

1 like