Bedankt! Echt hé, was een goed idee van je!
ik doe mn best de rest ook nog te selecteren ![]()
Bedankt! Echt hé, was een goed idee van je!
ik doe mn best de rest ook nog te selecteren ![]()
Bij deze enkele leuke van mijn photo-report.
All eyes on snoopy:
Nou Sjiel, ik heb met de goede man best een tijd gezeiverd (het bleek dat we beiden Limburgers waren)De beste man vertelde dat hij al jaren voor Omega de beveiliging deed voor diverse boutique’s in België. Hij was een op en top horlogegek, met een mooie gouden Breitling Navitimer. Waar hij zich een beetje voor geneerde bij al dat Speedmaster geweld.
Toen ik zei no worries we waarderen alle mooie horloges liet hij vol trots zijn Navitimer zien die hij onder zijn jas mouw weggemoffeld had.
Daarna liet hij de stugge John Wayne look voor wat het was en kwamen we tot een leuk gesprek over wereldvrede, Rolex, en de nieuwe Breitling modellen. Als laatste een tip om eens naar de Breitling outlet in Roermond te gaan waar hij nog nooit van had gehoord.
Op en top horloge gek! ![]()
Goedemorgen allemaal. Vandaag weer de Speedy om, kan ook niet anders aangezien het de verjaardag is van de toekomstige eigenaar ![]()
Leuk man van harte ![]()
Bedankt ![]()
Zijn dat de nieuwe Snoepie’s?
Die waren al een tijdje uit:
Mijn Speedymoon ligt nog steeds in een hoekje te huilen dat hij niet mee mocht doen ![]()
Hele mooie foto’s @Benoitf! Wel een enorme uitdaging met die beperkte scherptediepte!
Geweldig!
Watchfid heeft ook nog een stukje geschreven over de GTG en mij als organisator. Gekke hobby we toch ![]()
Dit is wel weer mooi hoor! Bedankt
Het probleem is eerder dat de foto’s op de upload in mindere kwaliteit zijn en zo de details wat verloren gaan hierin ![]()
Mijn jongste dochter vanochtend aan de ontbijttafel, kijkend naar m’n Speedmaster: “papa, in de schaatshal zag ik ook eens een Omega reclame, met naast het woord Omega zo’n hoefijzer”
![]()
Leuke foto
![]()