Speedmaster only VII

Deze zijn kei-mooi.

Moet dat gelijk 15k kosten of hebben jullie goedkopere alternatieve tips?

Dat het net wat nieuwer , geen doos/papieren heeft , ect is voor mij geen probleem

3 likes

Die Snoopy was snel vertrokken zeg!

:crystal_ball:

3 likes

Ja had me erin vergist.
Denk dat een simpele zwarte me beter had bevallen.

Maar sta open voor een 3e poging… :innocent:

5 likes

Lasteraar al niet meer gezien in het Speedmaster topic. Wat heb je op t oog?

1 like

Lees 3 posts hierboven :upside_down_face:

Ga dan voor een 2003 moonphase met zwarte plaat. Je mag die van mij wel een weekje proberen, watch only.

Dit idee.

12 likes

15 likes

Dat is precies genoeg denk ik

1 like

Ja die is wat prijsvriendelijker dan de oudere varianten. Ook leuk! Alleen die witte lijntjes om de subdials :face_holding_back_tears:

3 likes

Die zijn zilver(kleurig)

Ps. Het is de 3576.50.00 mocht je gericht willen zoeken :wink:

2 likes

Het klopt in ieder geval wel wat hij zegt. Heel gaaf gedaan. Soort easter egg die je nooit kan zien met het blote oog.

afbeelding

9 likes

Laatst is een draak van een uitvoering (bijna volledig service-onderdelen door waterschade) verkocht voor rond de 11K. Voor 15K is het al vaak zonder doos en papieren en nieuwer…het is maar 2,5 jaar geproduceerd :slight_smile:

Deze kan je nog wel meekrijgen voor 13.5K denk ik, staat al tijden te koop omdat de wijzers niet helemaal intact zijn.

2 likes

Die zie je amper!:wink:

8 likes

Thnx
Ja was er al bang voor. Idem met leuke rolex vintage horloges. De tijd dat je die voor een paar k kocht is voorbij.

Denk dat ik toch maar voor een simpele zwarte ga :innocent:
Of met de witzilveren lijntjes.

3 likes

Of keertje koffie en 'm proberen of het wat voor je is. Wat ging er mis met de Snoopy?

3 likes

De eerste snoopy? Zwart en snoopy :joy:

1 like

Uit de advertentie:
“This example, with serial number #48.223.xxx, is in perfect condition, with its original 1450/809 steel bracelet.”
Jij weet ‘bijna’ alles over Speedmasters. Hoe wist jij van deze wijzers?

1 like

Ik kan mezelf daar niet mee vertrouwen.
Vanaf de foto vind ik hem leuk. Maar na een paar dagen/weken om de pols weet ik pas of dat echt zo is.

Maar vanaf een afstand weet ik al dat vintage voor veel geld niet aan mij besteed is. Bij Rolex niet. En bij Omega ook niet :sweat_smile:

2 likes

Door te kijken naar de foto’s :slightly_smiling_face: tritium is gebarsten

3 likes

Ja dat zag ik ook vrij snel. Maar het klonk alsof Jordy al langer bekend was met dit horloge.

2 likes