Je polsen lijken op de foto’s meer geschikt voor een 34 tot 38mm diameter horloge.
Ik vind hem ook te groot.
Mee eens.
Omega Speedmaster 38 ref. 324.30.38.50.01.001
geeft een zelfde look and feel. Alleen is het geen Moonwatch.
Duidelijk, ik houd het gewoon bij de moonswatch!
Die draagt heerlijk
Ja eens, eerst eens de blauwe earth gehad maar nu de 1965, leuk spul!
Je kunt nog een 321 Ed White overwegen met 39.7mm
Ik moest het even opzoeken, maar de lug to lug is 0.5mm groter bij de Ed White. Verder van huis idd, maar je bent je voortuintje nog niet uit iig. Ik vind hem wel echt compacter dragen overall. Of een FOIS is ook een goede optie.
Overigens zou ik lekker dragen wat je gaaf vindt, ookal heb je mss een wat kleinere pols.
De kast van een EW is enkel kleiner vanwege de missende crown guards toch?
Vandaag in de middag langs de OB geweest in Amsterdam. Ze hadden de nieuwe Seamaster PO binnen dus even gepast, de blauwe is wel mooi maar te groot voor mij. Zal de plaatjes wel in het Omega topic plaatsen. Daarnaast ook de Speedmaster 57 geprobeerd.
Heb uit nieuwsgierigheid gevraagd of ze de Snoopy nog hebben. Maar die is al verkocht
Binnen twee maanden … tot zover “exhibition”.
Bij navraag kreeg te horen dat een Flatlink57 (20mm) rond de €1200 kost. Dat zou dan duurder zijn dan een Nixon band. Klopt dat?
Deze staat je ook goed Guy. Huidkleurige indices en wijzers tezamen met de shiny kast en bracelet onderdelen vind ik erg goed gelukt.
De centerlinks zijn mat of van een ander materiaal?
Een flatlink voor 1200 vind ik wel veel geld, misschien kan @Horloge24 de juiste prijs bevestigen.
Niet van mij en geen enkele relatie met de verkoop. Als het niet mag prima haal je deze post weg.
Maar als je een zoekt…
Dank je Johan. Ben rond aan het kijken naar een bracelet.
De Speedmaster 57 flatlink bracelet heeft polished outerlinks en brushed/matte centerlinks. En ook quick adjust net zoals de Nixon bracelet op de standaard Professional wat wel fijn is.
Maar als die prijs klopt is dat best pittig, moet wel zeggen dat de medewerker dat niet heeft opgezocht maar uit zijn hoofd dat bedrag noemde.
Daar ben ik het mee eens. De EW draagt veel compacter dan de Professional. Nu ik de EW draag zie ik echt het verschil. De FOIS zal denk ik ook compacter dragen.
De 57 is ook echt een mooi horloge. Je ziet ze niet heel vaak.
Precies dat inderdaad. Ben benieuwd.
Reserviert…