Haha door jou? I hope so
Nee, ik niet. Was wel een hele goede prijs.
@watchguy37 De flatlink kost echt geen € 1200,-, heeft die medewerker zich een beetje vergist.
Adviesprijs is € 870,- en hij is bij mij op voorraad. De “gewone” Nixon band kost advies € 830,-
Bij Zenith kost het volgens mij wel 1200, misschien dat daar het bedrag vandaan komt.
Bedankt voor je antwoord. Indien het zover is stuur ik je wel een berichtje.
Voor wie die grijze wijzerplaat van de GTG zo mooi vindt, hier komt er een op een veiling in New York bij Bonhams, de schatting is wat laag denk ik…
[OMEGA. A RARE STAINLESS STEEL MANUAL WIND CHRONOGRAPH BRACELET WATCH WITH PULSATIONS BEZEL Model:]
Fraaie kleur dial, zeker, maar het lijkt of ie onder een vrachtauto heeft gelegen….!
Wat een krassen, met name op de uren subdial ![]()
Ook speciale combo met de pulsations bezel ![]()
Dit specifieke type verouderd snel…
een originele uit die tijd, heel zeldzaam, er staat een losse bezel te koop op C24 voor bijna 5K…
Uhu daarmee mijn antwoord. Seem “to good to be…” ![]()
Vintage lovers zien liever krassen dan rondgepolijste randen las ik hier ergens van de week.
Alternatieve speedmasters krijgen te weinig liefde!
Je bedoelt toch niet dat het horloge van mij te weinig aandacht krijgt maar in het algemeen dat de oude modellen te weinig aandacht krijgen? Ik hoop dat ik niets over het hoofd zie in mijn horloge!
Nee ook aan de andere kant is de kast minder breed en valt onder de lunette. Bij de pro steekt de kast ook daar iets uit.
Lastig te laten zien, maar af en toe mag ik mijn photoshop weer tevoorschijn halen ![]()
Bij de “straight lugs” zie je dus dat de kast onder de lunette ligt. Bij de “pro” is het breder.
Weer veel Speedymoons in dit topic! Heerlijk!
Ik heb eindelijk wat goede foto’s kunnen maken van mijn “nieuwe” Speedymoon (begin 1986). Wat blijft het toch een heerlijk referentie en bizar dat er op de GTG vijf aanwezig waren en geen eentje identiek. Mijn 1986 lijkt erg op die van @drh (zelfde jaar) maar hij heeft de kleine maan. Die van @myfriendscallmeKC lijkt enorm op die van @Benoitf maar iets andere kleur tritium. En die van Frank is de beruchte smileymoon.
Prachtig hoe in de macro je de lakstrepen ziet en het rommelige van het sjabloon. Ziet iemand nog een kleine afwijking op deze wijzerplaat? ![]()
De datumwijzer heeft niet een wit kapje?
Dat hebben ze allemaal.