Speedmaster only VII

15 likes

18 likes

Gisteren een kleine en gezellige Redbar meetup in de bierkerk met onder andere @sjiel, @myfriendscallmeKC en @drh

Mijn Speedmasterdoos en (gelukkig) LED light panel mee

Drie verschillende gouden Speedmasters op één hand te tellen :wink:

1986 en 1987 Speedymoon’s, blijft bijzonder om de verschillen te zien (1986 heeft een meer donkere plaat en andere accentlijnen om de subdials.

2004 Japan Racing

Moderne stalen 321 naast de 105.003

De 145.022BA van KC, blijft toch ook mooi #tweestrijd

Ploprofparty, mooi trio van Sjiel die zijn “sjiel en zaligheid” deze topduikers steekt.

De 1655 van KC naast de nieuwe aanwinst van DrH

Ander mooie horloges die ik voor het eerst in het echt kon bewonderen:

Voorkant

Achterkant

Voorkant

Achterkant

27 likes

Was gezellig!

Deze houden we erin :joy:

5 likes

Poeh…wat een collectie bij elkaar :star_struck:

1 like

Was gezellig! Als het op PloProffen aankomt dan geldt het motto van Sjiel: Hoe meer Sjielen hoe meer vreugd.

7 likes

Zolang je maar niet je Sjiel aan de duivel verkoopt :smiling_imp: (en je Speedy’s ook niet).

2 likes

Beetje Sjielig al die verbasteringen, maar goed. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Prachtige exemplaren heren!

3 likes

Deze guy is zichzelf onsterfelijk aan het maken op het horlogeforum. Voor eeuwig opgenomen in de digitale annalen van de tijd. Straks wordt je uitgelachen zonder minstens 500 gram staal om je pols. Is het werkwoord PloProffen geaccepteerd Nederlands. En post iedereen in de derde persoon over zichzelf. drh zegt, dat is het Sjiel effect.

9 likes

:point_up:t2: this is the way.

Onze @myfriendscallmeKC heeft in zijn NA topic al het “PloProf loopje” geïntroduceerd.

3 likes

MyfriendscallmeKC zegt al PloProf lopend:”This is the way.”

3 likes

JuKo wil de PloProf dan wel in beskar

4 likes

Hahaha! Eén klein detail: De drager van de beskar PloProf mag nooit in het bijzijn van anderen, zijn helm afdoen :sweat_smile:

4 likes

IMG_6803

4 likes

Wow wat een mooie horloges waren er aanwezig zeg. Bedankt voor de fotoreportage :+1:

Die SpeedyMoons naast elkaar, die PP en VC. Prachtig gewoon. :heart_eyes:

De Ploffen, wat een units. Heb op de GTG ook eentje van @Sjiel mogen passen.

En beide 1655 van @myfriendscallmeKC & @drh machtig mooi. :heart_eyes:

Het is dat ik beide NA posts recentelijk heb gelezen van de heren maar anders ik de verschillen niet gezien op de foto. Heb er 2 gezien maar zal vast een paar gemist hebben. Lollipop secondewijzer en uitlijning van Rolex met de l van Perpetual op de rechter dial ten opzichte van de linker.

7 likes

Het was bere gezellig!
FYI: Op je foto pas je mijn PloProf NA
Tenzij je natuurlijk ook de vintage ook om hebt gehad. Die foSjiel is wel van @Sjiel

2 likes

Zoveel PloProffen, je zou er in de war van raken. Maar @watchguy37 heeft gelijk, dit was op de Speedmaster GTG vorige maand.

1 like

Aha! Ik snap m :sweat_smile:

1 like

My bad :face_with_peeking_eye:
Is niet helemaal duidelijk in mijn post maar dat was inderdaad op de Speedmaster GTG vorige maand.

1 like

Een keer een speedmaster tussendoor!

22 likes