Speedmaster only VII

Ontzettend mooie combinatie, zou hem lekker zo dragen een tijdje :ok_hand:t2:

1 like

35 likes

Ook de hond (geen Snoopy) wordt enthousiast van de Speedy!

20 likes

De meeste “kerstige” Speedmaster die ik heb.

38 likes

:star_struck: :heart_eyes:

1 like

Even banden wisselen.
Nixon van de Pro op de Ultraman en een Sailcloth op de Pro.

35 likes

Zo vind ik hem altijd geniaal!

1 like

Die wil ik graag nog eens terug. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ultraman :sun_with_face: :sunglasses:

36 likes

Heel mooi! Op staal voor mij toch nog net even ietsje mooier.

2 likes

23 likes

18 likes

Kleine update van de 145.022-71 + Holzer bracelet restauratie actie.

Near mint B2 bezeltje is inmiddels binnen. Period correct step dial (de -71 is de laatste met een step dial) en een vervangend origineel A1 glaasje zijn onderweg en opgehouden door de kerst. Ik heb inmiddels met hulp van de community ook originele tritium wijzerset kunnen sourcen :heart_hands: om de luminova service wijzers te vervangen.

Het is niet heel goed te zien, maar er zit nu een A1 glaasje op (met het narrow & long feet Omega logo in het midden), dus nog origineel. Volgens Moonwatch Only zie je deze als laatste op de 145.022-69. Het is dan ook een vroege 71, qua serial zit hij tussen verschillende -69’s in en volgens Moonwatch Only bij de eerste 300 -71’gers. Ik wilde het glaasje eigenlijk behouden, maar er zit middenin een soort deuk die het geheel wel ontsiert. Dus heb een origineel gesourced.

Ik draag hem nu al een paar weken zo en ik moet zeggen dat de look wel op me groeit. Mocht ik een B2 ghost bezel kunnen sourcen dan zal ik de dial misschien terug plaatsen in de toekomst (voor een matchende destroyed look, zou best gaaf zijn!), maar nu eerst in zo goed mogelijke staat terug brengen.

23 likes

Zou wel eens het originele glaasje kunnen zijn; MWO is niet heilig.

1 like

Denk dat ie zeker origineel is! Ruim 50 jaar krassen en deuken die ik er niet uit gepolywatched krijg met het zweet op mn voorhoofd :sweat_smile:

3 likes

Leuk om even een update te lezen, bedankt voor het delen. Die Holzer bracelet heeft nooit op mijn radar gestaan, veelal diismissed als een beads of rice bracelet.
Ik moet zeggen dat hij wel wat heeft, ben hem ook al tegengekomen in 22mm op de Omega flightmaster.
Dit wordt wel wat. :ok_hand:t2:

2 likes

23 likes

Ik heb die ook gezien idd. Hele gave bracelet! En mooie combi met de Flightmaster. Snel van eBay trekken Sjiel :+1:

2 likes

Heel wat rotatie hier: vandaag de 1991!

20 likes

Terecht :+1:

Prachtig !!

Een flinke klus maar dat gaat wel goedkomen zo te lezen, mooi :+1:

En ik wens jullie allemaal een veilige Jaarwisseling en een prachtig 2026 :tada::100::firecracker: !

19 likes