Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. Geniet ervan!
Zal morgen het artikel lezen. Bedankt voor het delen.
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst. Geniet ervan!
Zal morgen het artikel lezen. Bedankt voor het delen.
Goedemorgen allemaal. Zag deze post van @rjbroer op Instagram. De laatste zin vooral. Voorbode voor een ST3 in 2026?
Zou wel in lijn zijn met het opstarten van de #speedytuesday events. Ben benieuwd wat 2026 gaat brengen.
Zou heel tof zijn ![]()
De vorige ST limited edition (Ultraman) was in goed 4 uren uitverkocht. Dus mocht een ST3 uitkomen dan zal ik maar op tijd klaarzitten!
Zou die nog gelimiteerd zijn? Ik dacht dat omega daar vanaf wilde stappen.
Heel erg cool André
Fantastisch mooi horloge!!![]()
Je hebt geen ongelijk ze waren inderdaad in 4 uur uitverkocht , maar officieel in 1 uur en 53 minuten en 17 seconden. We hebben tenslotte iets met tijd ![]()
Dankjewel voor het doorsturen van de link. Hele interessante informatie ![]()
Graag gedaan, en wow wat een ding he! Hij ziet er heel strak uit. Sjiel is wel een klein beetje jaloers op deze. Veel plezier er mee en iedereen een goede jaarwisseling.
Mooi scherp exemplaar!
Ik zag ook de dubbele betekenis. Ik ben benieuwd.
@JoBe @Colnago In beperkte oplage denk ik ook niet, dan gaan ze het niet doen voor de verzamelaars of de liefhebbers zoals ze aangeven, er zullen er namelijk altijd uit de boot vallen bij beperkte nummers. Ook niet te spreken van de speculanten…
Ik zag de reclame van omega op insta. Een rood filmpje die duidelijk de speedmaster aanduidt, alsook een snoopy. Wordt een leuk jaar!
Heb net de post bekeken, heb het gevoel dat het iets rond Lunar/Chinees New Year gaat worden.
Redenen hiervoor:
Gebruik van de kleur rood, typische kleur voor geluk, voorspoed etc in de Aziatische cultuur.
Plaatje van een rood paard, komend jaar is het jaar van het Paard
We gaan het zien maar wordt denk ik wel een leuk jaar.
Leuk om zo te speculeren wat er gaat komen.
Op de valreep van het jaar nog een vraag voor de Speedy kenners hier. Het viel mij op dat de secondewijzer op mijn nieuwe Moonwatch wat naar rechts wijkt boven de 12-uur marker. Als ik het internet afstruin lees ik dat dit een bekend probleem/gegeven is, ook bij het relatief nieuwe 3861 uurwerk. De meningen wat hiermee te doen lopen echter nogal uiteen tussen ‘terug naar Omega voor service’ en ‘hoort erbij, binnen de marge’. Is er hier iemand die een sluitend antwoord kan geven?
Kwam het ook tegen in de Fratello recensie:
Ik ben het van andere merken gewend maar bij Omega nooit gezien dat ze de Chinese dierenriem vieren, denk dus dat dat het niet wordt.