Speedmaster Only

Wat een geweldig sixpack!!!

1 like

Vandaag met nieuwe band van Hodinkee.

13 likes

Mooi bandje en dito combinatie!
Hoe bevalt de combi jezelf?

Dank je!

Ik vind de combinatie zelf erg geslaagd. Deze kleur bruin i.c.m. de Speedmaster vind ik heel mooi.

De band is zeer fraai, erg soepel en zacht leer. De tijd gaat leren hoe degelijk de band is.

In ieder geval koop ik waarschijnlijk niet zo snel meer een band bij Hodinkee. De banden zijn prachtig en de service en snelheid zijn top, maar ik kreeg invoerrechten erbij. Samen met de toch al forse prijs en de verzendkosten, is het onverantwoord duur.

1 like

Een leuk weetje is dat China voor de allereerste naar de dark side of the moon zal gaan.
Omdat de maan altijd met dezelfde kant naar de aarde gericht staat, is nog nooit iemand aan die donkere achterkant geweest.
Daar gaat China verandering in brengen.

Omdat het zo donker is, zal daar vandaan beter naar sterren gekeken kunnen worden en meer onderzoek kunnen worden gedaan naar het begin van het heelal toen er nog geen sterren waren(dark ages).
In Nijmegen is op de Radboud Universiteit(prof. Falcke) een compacte maar krachtige radio telescoop ontworpen die met de Chinezen mee naar de achterkant van de maan zal gaan en daar zal worden geïnstalleerd.

Helaas weet ik niet welk horloge ze zullen meenemen.

4 likes

@Crownguard zou ik dan zeker eens een mailtje sturen.

Uitstekende referenties en zelf ook heel goede ervaringen mee.

1 like

Landen bedoel je dan toch?
IMHO hebben de Apollo’s toch ook een rondje gemaakt terwijl de maanlander op de maan was?

2 likes

Thx! Ik ga jouw tip opvolgen

1 like

7 likes

Zit te kijken naar nieuwe straps … Wat vinden we hiervan op een Speedy? Too much?

Zoals in het voorstel topic beloofd, hierbij een foto van mijn eerste echte horloge. Nieuw gekocht in 2004 bij Manbodh, toen nog gevestigd in Rotterdam.

11 likes

Mwah… misschien leuk voor op de foto. Maar niet echt iets om te dragen.

Ik heb zeker 15-20 bandjes gehad voor de Pro. Ik ga de stalen bracelet steeds meer waarderen.
En als er toch iets anders op gaat, is dat de cognac Bulang & Sons style vintage band.

15 likes

MMmm, ben niet zo van het staal, al raak ik er door de Explorer 1 wel wat meer aan gewend … wat kost dat eigenlijk een losse stalen band voor een standaard hesalite 2017 exemplaar? 8 a 900 euro?

Geen idee. Laatst is een oudere band (veel mooier imo) verkocht voor een kleine 300 euro.

Ik heb deze van GLC nog nauwelijks gedragen in 20mm, je mag hem voor weinig wel hebben

2 likes

Dankje! Die van jou heeft wel veel groen in de basis, dat zoek ik niet. Maar je aanbod wordt gewaardeerd!

1 like

Inderdaad landen en installeren.

Voor mij hetzelfde verhaal :+1:t2:

1 like

Ik heb een Ko baseball incoming. Sluit me aan bij @Watch2Morrow Leuk voor de foto’s.

misschien als je een foto mét Speedy hebt, dat het anders lijkt.

2 likes

Haat liefde verhouding?

Speedmaster '80
Speedmaster '71 861 Stepdial
Speedmaster. '66 321 DON

11 likes