Prachtige Speedy!
Speedy-liefhebbers,
Kwam paar weken geleden onderstaand artikel tegen in het tijdschrift Tempus. Was een exemplaar van vorig jaar, maar had net 3 dagen mān Speedy dus kwam op een mooi momentš¤.
Veel leesplezierš§
Willem-Jan
edit; bestand uploaden niet gelukt⦠Iemand een idee of de bestandsgrootte een rol kan spelen??
Halve schakel op een speedmaster band? Heb je daar misschien het typenummer van?
Of @Nielsracing anders?
Super cool die band!
Bij Pange langs geweest?
Nee, ik heb deze al langer
ah ok, hij stond daar voor 6900, ik vroeg me al af wie dat voor een Speedy neertelt
Deze versie is zelfs voor wel meer van eigenaar gewisseld.
dat klopt, best bizar voor een Speedy zonder bracelet
tering wat mooi!!
Ik heb vorige week 2 nieuwe nato bandjes besteld, eerst even de kakki testen, zo meteen gaat de zwarte erop!
Dat gaat niet zomaar ben ik bang; de aansluiting met de kast is bij Sapphire heel anders dan bij Hesalite.
Verder is het niet vloeken in de kerk; sapphire is ideaal tenzij je niet tegen de ietwat witte ring kunt OF bang bent voor glassplinters tijdens een ongelukje op je ruimtemissie
Je had beter meteen een Sapphire of Sapphire Sandwich kunnen kopen; dat ben ik overigens ook nog steeds (ooit? nu? volgende week?) van plan!
Ik bestel 'em in het land van ooit; voor weinig!
Ah, het is gelukt! Bestand wat kleiner gemaakt. Interessant leesvoer.
Happy Speedy Tuesday allemaal!
Tempus 2017.pdf (1,9 MB)
Zeg 'm nou niet dat-ie 'm weer moet inruilen voor een andere⦠Het zou me niets hoeven te schelen, maar ik zou zo graag zien dat-ie een horloge 's langer dan 72 uur houdtā¦
Wat kost zoān saphire model dan?
Mocht iemand zoān model willen ruilen, dan kunnen we in gesprek gaan
@PeterLC vind de ritten naar Rotterdam veel te leuk