Vanmiddag een bakkie doen met een HF lid om dr Speedmaster eens in RL te bekijken. Mocht ik op slag verliefd worden dan hou ik graag mijn opties open. Mocht iemand eventueel geïnteresseerd zijn in een ruil tussen een Speedy pro en mijn Rolex DJ, graag pb.
Al enige tijd wat krasjes op het Hesalite glaasje van de Speedy … maanden geleden Polywatch in huis gehaald maar hikte er wel tegen aan om het toe te passen. In het kort: Het stelt niks voor! Had ik eerder moeten doen
Volgende keer hoef je de boel niet meer af te plakken hoor!
Wat youtube filmpjes gekeken, en dacht “beter safe, than sorry” … maar je hebt gelijk denk ik. Er werd ook vaak verteld dat je enkele minuten moest poetsen, in mijn geval was het na een minuutje als nieuw!
Dat dus
Erg mooie fotos van speedmasters:
En, beviel het?
Heel mooi. Maat klopt een stuk beter dan de DJ al zullen er nu welbwat mensen boos op me worden hehe
Cross post
Zo, geen gras over laten groeien😎. Mooie klok(ken) aan/op de arm zo😉
Wat dacht je, ik kom met opgestroopte mouwen binnen en neem het horloge mee zonder te betalen?
Een keer die spier(en) aanspannen en je kan zoeken naar de…
In dat geval kom ik zo “even kijken” naar jouw Breitling, Niels
@Batossai, @willemC & @wilfox
Bedankt mannen! Nee, 36 mm was toch helaas net iets te klein, al zit het wel fijn om de pols.
Ik vrees alleen dat ik gek word van dat hesaliet. Dat krast al als je er te lang naar kijkt…
Weet iemand of het mogelijk is deze te vervangen voor een Saffier en zoja, wat kost dat ongeveer?
(I know, meteen vloeken in de kerk…)
nu al krassen? bij mij zie je het serieus niet dat het krast (wellicht als je er in de zon met je neus bovenop gaat hangen )
Mooie aanwinst Polywatch aanschaffen voor de krasjes
Huh, dat kan niet zo snel.
Maar volgens jij kan je niet een hesalite vervangen door een saffier. De binnenring en pakking zijn verschillend dacht ik.
Gewoon goed cleanen met Polywatch. Niets aan het handje.