Speedmaster Only

Heel erg gaaf, wel type is dit?

ff van de Omega site geplukt:

speedmaster

Speedmaster
RACING
OMEGA CO-AXIAL MASTER CHRONOMETER CHRONOGRAPH 44.25 MM
329.30.44.51.04.001
Steel on steel

329.30.44.51.04.001

1 like

Ik vind hem qua ontwerp supergaaf, maar voordat ik hem zou aanschaffen zou ik hem wel eerst even passen, want 44mm is niet niks.

2 likes

Bedankt voor de raad, was ik dus zeker van plan te doen. Denk dat het geen probleem gaat zijn. Wat ik eigenlijk wel eigenaardig vindt is dat een nieuw model Omega met list 8k vlot te vinden is (nieuw in de stickers) voor 6k. Dat is wel een serieus verschil. Moet ik het ff met de mensen van mijn AD over hebben. Kan ik hem daar ook kopen voor 6k dan doe ik dat, anders …

Dat zou ik inderdaad ook doen. Prachtige Speedy!

Dat is, als je het vriendelijk houdt, wel de meest efficiënte manier om het onderwerp van korting aan te snijden denk ik. Maar verwacht niet dat ze all the way gaan naar die 6k. Daar hebben ze zelf te hoge kosten voor.
Maar je kunt ook eens bij de grijze handelaren aankloppen (zitten hier een paar op het forum) met de vraag of ze dit model ook kunnen leveren voor een fijne prijs.

Heb een goede relatie met die mensen van mijn AD, heb er voornamelijk Rolex gekocht (BLNR en LV) en daar verwacht ik geen korting op. Ze hebben al aangegeven dat ze reeds korting hebben gegeven aan klanten die er een Omega hebben gekocht. Wil het onderste niet uit de kan, maar je moet wel heel erg mooie ogen hebben voor ik 1000€ extra ophoest. Aangezien die Speedmaster te koop is tussen 5600 en 6000 op Chrono wil ik tot max 6500 gaan bij mijn AD, lijkt me niet onredelijk.

Heb er natuurlijk ook een Daytona en een Gmt Pepsi in bestelling dus moet een beetje voorzichtig zijn.

Dan laat je er geen gras over groeien zeg. Poeh.

aha , beetje groot maar moet kunnen.
6000 euro beetje duur

Ach ja, horloges zijn nu eenmaal mijn hobby. Geld op de bank brengt toch niets op en je gaat aan die modellen echt je broek niet scheuren op gebied van waardevermindering. Mijn kinderen hebben in tussentijd de buit al verdeeld dus waarom zou ik het niet doen. Moesten nu die Daytona en Gmt op hetzelfde moment komen zou het wel ff slikken zijn.

3 likes

Net voor 't eerst 'n Speedmaster Hesalite gepast…
Vele malen mooier dan de Fois of Reduced.

Werd even ontstickerd & unboxed voor me… Top service @ van Baal.

9 likes

Haha, gelijk heb je!:sweat_smile::sweat_smile:

Maar inderdaad geen misselijke modelletjes, goeie smaak. De Daytona is ook mijn stip op de horizon… Maar nu geniet ik nog volop van mijn vers aangeschafte speedy😍

2 likes

Gewoon in het rode deel (Algemene horlogepraat) een topic beginnen met de titel ‘Voorstellen’, kind kan de was doen👊🏻

Of je draai het om.
Als je vraag of ze één van deze twee modellen voor een bepaalde datum (bijv. dit jaar) kunnen leveren dan geef je aan dat je dan de witte Speedy ook aanschaf :slight_smile:

Dat is een interessante denkpiste… Moet ik zeker proberen.

Daarnet het lederen bandje aangekregen. Overgenomen van een forum lid.
Ik ben er over the moon mee! (see what I did there) :smiley:

6 likes

voor het eerst polywatch gebruikt. ziet er goed uit :+1:

8 likes

Da’s een mooie strap, welke is dat?

Ja ik mag meedoen hier! Eindelijk. Gisteren ontvangen, de FOIS

22 likes