Speedmaster Only

Ik heb al een Speedy Tdate met die afmeting! :cowboy_hat_face:

1 like

De Oyster P stond met 39mm ook het beste.
Ik vind m ook fantastisch, maar de Speedy staat nu op 1

2 likes

Ja, kost 'ie?:innocent:

Blijft leuk hè? Af en toe passen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee ik wil het horloge! :cowboy_hat_face: :yum:

1 like

I know that feeling!
Net thuis de foto’s laten zien. Compleet emotieloos kijkt Mn vriendin ernaar. Jaja, ik weet toch wel dat je weer een paar duizend euro stuk gaat gooien op een horloge. :joy:

4 likes

Iemand enig idee wat een zichtbodem voor een speedmaster pro zo’n beetje moet kosten?

Bedenk dat een gewone speedy pro caliber 1861 heeft en niet het mooiere 1863 (bewerkte) uurwerk!

Zoek even op WUS; zag daar links naar generieke doorkijk casebacks voor de Speedy Pro; minder dan €100 als ik het mij goed herinner !

1 like

Emotieloos…haha! zo heb ik er ook een thuis zitten. Vol trots je Speedy laten zien. En dan van Oh leuk en dan er gelijk overheen van we moeten zo nog even…:laughing:

3 likes


Ik heb um alvast…nu jij nog. Van mij zit ie weer op staal hoor , 1 dag even een leer bandje erop. Is niet mijn ding leer…gewoon staal dus. Maar alvast even een opwarmertje voor je. We helpen je graag van je centen af…:stuck_out_tongue_winking_eye: de mijne is van januari 2018 trouwens.
Zal denk ik ongeveer 2 jaar in bezit blijven …en dan voor de holy grail de Rolex Sub…we doen het in tussen stapjes, nu gewoon genieten…en doorsparen, Die Rolex kost je een rib uit je lijf en een paar teennagels maar dat heb ik er wel voor over…denk ik.:thinking:

7 likes

Toen we samen een vintage aan het passen waren, was ze wel enthousiast. Ik denk dat ze bang is dat als ze zegt dat ie leuk is. Ik nog meer horloges ga kopen.

Jouw Speedy is van 2018 zeg je. Gekocht in 2018 of is ie ook geproduceerd in 2018?

Bij mij stond de Speedy op leer niet zo mooi. Aangezien ik geen dikke polsen heb.
Iemand anders met smalle polsen die weet of de OEM leren band lelijker valt dan bv een Ko band?

Hier mijn Speedy op een band van Ko, draagt echt heel fijn. :+1::+1:

5 likes

De Speedy draagt aanmerkelijk kleiner op leer; de lug 2 lug afstand is door de stalen band aanmerkelijk groter en in combinatie met de stalen band draagt het horloge daarmee veel groter!

Op leer kan prima (of nato of whatever) ; de zwarte wijzerplaat combineert bijna met alles :sunglasses:

Welke OEM band bedoel je precies? Ik heb de rallye strap gehad die aan de kast aansluit, maar dat is niets. Met smallere polsen sluit hij niet meer aan op de kast.

De zwarte alligator vond ik te dun. De deployant zat ook niet prettig.

Het beste vind ik soepele, wat dikkere custom banden op de juiste lengte.

2 likes

Jij hebt -net als ik- ook niet hele grote polsen zie ik tot mijn geruststelling. :blush:

Kan prima hoor; willen is kunnen! :sunglasses:

De submariner draagt trouwens veel kleiner; compact formaat! Je moet wat te wensen houden!

Het was de croco band.
Omdat die meteen weg liep om Mn polsen, lag het horloge daar een beetje kaal op Mn pols.
De stalen band maakte dat het een beter geheel is.
Ik denk dat NATO ook wat mooier staat.

Alle Ko banden die ik voorbij heb zien komen op een Speedy zien er goed uit!
Laatst een groene suède, mooi!

1 like

Die van @Svennos ? Die is niet van Ko. :slight_smile:
Two Stitch Straps uit mijn hoofd. Sven corrigeert mij vast wanneer nodig.

Kan Ko ook vast maken. :thinking:
BandR maakt ook mooie banden.
Misschien een kurken band :stuck_out_tongue_winking_eye: