Speedmaster Only

Ik heb de zwarte OEM lederen strap, double ridged shark skin (onlangs hier gekocht op het forum), maar ik denk dat ik hem toch maar eens terug te koop zal zetten. Ik draag de speedy gewoon vaker op staal of nato :wink:

Op het moment niet, ik heb het hem al gevraagd.
Ik heb wel een goed alternatief gekregen. :wink:

Absoluut! Ik heb de cognac racing. Hele goede kwaliteit, veel gedragen en hij wordt er niet lelijker van!

1 like

Oef…nu staat er heel veel op een Speedmaster, maar dit vind ik toch echt niet mooi. Sorry @SwedishChef:disappointed_relieved:

3 likes

Deze? van TwoStitchStraps inderdaad @SwedishChef!


7 likes

Ik heb zelf een Ken Griffey van Horween, dat is wat warmer en hij wordt echt heel mooi oud

5 likes

Deze net gekeken. Leuk voor degene die nog zitten te twijfelen tussen een Hesalite of Sapphire crystal Speedy …

5 likes

Deze ja, mooi! En bijzonder. En dat is niet altijd het zelfde :joy:

1 like

Voor mij geen twijfel, Hesalite!

Die band vind ik echt mega cool!

Ko suède is ook cool!

4 likes

Ik heb erg genoten van de filmpje :wink:
Nog steeds blij dat ik voor Hesalite gekozen heb !

Wel jammer dat ze niets over de glazen caseback van de sapphire sandwich zeggen. Dat vind ik wel zwaar meewegen in de keuze.

Niet nodig. Je hebt nog ruim voldoende credits door de verkoop van deze Speedmaster.

Ah, hij wel. :+1:

1 like

Had eerst de hesalite en de vlotte krasjes was ik op een gegeven moment wel klaar mee. Nu de Sapphire en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Krassen zijn verleden tijd en het blijft een genot om naar het uurwerk te kijken. Vindt mijn zoon ook. Deze Speedy gaat nooit meer weg…

11 likes

Speedy er uit Expl 2 er in?

Als ik die caseback zie dan ga ik wederom twijfelen. Prachtig! Zijn deze veel duurder dan de hesalite versie?

1 like

Ik vandaag de speedmaster op een heuerville gezet. Door de dikte van de band een erg mooie combinatie.

18 likes

Scheelt 800 euro.

1 like

Die caseback blijf ik toch ook wel gevoelig voor.
Ik zou bijna geneigd zijn een see trough caseback op mijn hesalite te zetten :smiley:

Hoop geld voor enkel glas​:sweat_smile::wink:

1 like