Speedmaster Only

Super spul. Ik heb de mijne veel gedragen, maar hij werd er alleen maar mooier op!

4 likes

Ben nog steeds aan het wachten tot in eindelijk een Phenomnato Bond kán bestellen…

Wat ik wel erg gaaf vindt aan die oudere Speedys is de wat grauwere en ruwere midden dial. Nieuwe varianten zijn veel gladder. Heeft dat een reden gehad?

De nieuwe Co-Axial ook bekeken bij het verkennen. Gelokt door de pro, overtuigd door de reduced, maar teleurgesteld van de Co-Axial. De bezel compleet anders, wat voor mijn idee afdoet aan het verfijnde. Daarnaast een nieuwprijs die hoger ligt dan een pro?

Via HF gelukkig aan een (20 jaar oude!!) reduced gekomen! Laatst @Ko-Banden lief aangekeken voor een mooie band en wat ik begreep is dit de laatste die voorlopig door hem geproduceerd is! Vorige week ontvangen en ik loop er nu al ruim een week zo blij als een pup met twee staarten mee rond! Dank nog daarvoor Ko! :wink:

8 likes

Prachtige band voor een erg mooi horloge!
Geniet van je band, ik viste achter het net en was te laat. Maar alle begrip voor de beslissing van Ko :wink:

Mijn vrouw draagt vandaag ook de speedy Reduced, voorlopig weer even op staal!

1 like

Omdat het zo’n tof horloge is

69-er!

13 likes

Wauw mijn geboortejaar, die zou ik me heeel graag gunnen.
Mooi hoor!

1 like

Ik blijf een racing band toch erg mooi vinden op de Speedmaster.

8 likes

10 likes

Begint saait te worden, alweer een dag met de Speedy :sunglasses:

10 likes

Speedies worden nooit saai!
(Le Mans - Gulf racing strap :sunglasses:)

11 likes

Prachtige combinatie Maup! :grin::+1:

7 likes

!

Lager in de speedy pikorde, maar ik vind m zelf leuker dan de pro

13 likes

Hij is gegaan na 6 maanden trots om de pols gehad te hebben nu in ruste voor de volgende klok. Best wel vreemd om de Omega speedy hesalite overgedragen te hebben aan de nieuwe eigenaar.

Nu een paar Seiko’s in de kist en verder niets! de Submariner 116610LN gaat eraan komen nog effe geduld maar ik ruik um in de verte…:sunglasses:

3 likes

Dit is toch wel een fraaie kleurencombinatie!

Sinds vandaag inderdaad Speedmaster only want dit is, na de Speedmaster Pro Hesalite, Triple Day Date en de vandaag verkochte en overgedragen Racing Co-Axial, de enige Speedmaster die ik nu nog heb.

Het klinkt als een dooddoener maar dit is een blijver. Draagcomfort is prima en ik weet nog hoe ik stond te kwijlen ruim 20 jaar geleden bij de etalage van Kiestra in Groningen. Vorig jaar alsnog aangeschaft…

Heel soms overweeg ik om ook de gele uitvoering erbij te pakken…

Waarschuwing: de wijzerplaat is niet zwart zoals bijna gebruikelijk in dit topic.

10 likes

@emveezet Zeer mooie en fleurige verschijning! Veel plezier met je rode Speedmaster!!!

1 like

Het is hier elke dag Speedmaster Tuesday maartoch :sunglasses:

16 likes

Dàt is een gave combi zeg! :heart_eyes::heart_eyes:

Pssss, tipje waar deze nato te scoren? :joy:

2 likes