Speedmaster Only

Tis eens wat anders dan de standaard Speedy! Frisse verschijning en ideaal voor de zomer :blush: mooi!

Van de week bij Schaap & Citroen onderstaande SPEEDMASTER 38 CO-AXIAL CHRONOGRAPH 38 MM (grijs) gezien, ik was meteen verliefd :heart_eyes:

2 likes

Ff aan de pols in dit niet zoā€™n mooie weer. Beer van een horloge.

16 likes

van de week deze nieuwe 38 mm bekeken, erg mooi.
Ik heb er alleen nog geen reviews van gevonden. Jullie wel ergens?

3 likes

Wat is het referentie nummer van dit model?

dat is 324.30.38.50.01.001

1 like

De grijze is: 324.30.38.50.06.001

Dit is toch gewoon een verkapte Reduced, of zie ik het verkeerd?

Edit: ander uurwerk.

1 like

FOIS op nwe zwarte croco en vouwsluiting

11 likes

ja inderdaad een ander uurwerk. Dit model is redelijk vers op de markt naar wat ik begreep.

Gaaf! Wat is dat voor bandje? Erg mooie combi.

1 like

Nou Dan overweeg ik toch maar hem te gaan doorverkopen. Ik vind het gewoon toch niet mooi staan. Leer vind ik veel soepeler dragen en past mij beter!

750 is dan wel interessant vind ik! Wat doet hij dan bv als ik hem doorverkoop? Wat is dan reƫel?

Groetjes

Thanks! Dit is een varkensleren bandje van de Amsterdam Watch Company; draagt lekker en matcht mooi met de matte plaat.

2 likes

Als je hem privƩ verkoopt niet heel veel. Ik zou voor die paar centen gewoon de band lekker houden voor je het geval je hem toch een keer door verkoopt. Het verlies zal dan denk ik groter zijn dan het bedrag dat je er nu voor krijgt, zeker als de prijzen van de losse banden opeens gaan stijgen.

1 like

De reduced is niet meer leverbaar. Deze is ook een stukje duurder:

prijs

Duurder dan een pro!

1 like

Gisteren de BandrBands binnengekregen. Binnen een week binnenšŸ‘Œ

10 likes

Bizarā€¦
Al zal de daadwerkelijke prijs hier nog wel een stuk onder liggen gok ik.

1 like

Ik heb 'm ook bij S&C , in Aā€™dam, even om de pols gehad. Was aan het kijken voor een Seamaster en deze kwam even "op de proppen"
Dus ik was er niet voor in de markt, maar was wel even gehypnotiseerd de zā€™n pracht. :open_mouth:

1 like

Ik moet wennen aan de wijzers. Her is voor mij uit balans met de ene en de 2 andere kleine.

Bij deze lijkt de 12 al helemaal op een penis.