Speedmaster Only

Zit vast met loctide…
Iets verwarmen schijnt… Ik was te huiverig en ben naar Schaap en Citroen gereden voor die paar euro.

2 likes

Ik draag mijn speedy ook fijn op staal. De eerste veegjes zitten op de clasp. Jammer dan, het is onvermijdelijk als het het horloge draagt en niet alleen in je Horlogeforum laat zitten…

2 likes

Spijker en kop :wink:

2 likes

Bedankt mannen! (@Flipperkast, @betzemaster)

Mijn schroevendraaiers van de Action (eur 2,99) hebben dat vermoedelijk niet; zo’n harde stalen kop!. :smiley:
Ik ga de rest van de avond maar naar de Speedy staren denk ik.

Morgenvroeg bij het krieken van de dag richting AD om -zonder gene- die band te laten verkleinen zonder vernielingen! :sunglasses:

P.s veegjes en vegen op de band zijn onvermijdelijk; het slopen van schroeven wil ik wel even voorkomen binnen de eerste 24 uur dat ik het horloge bezit :see_no_evil:

6 likes

Idd … zat ook met rond de 800 euro in mijn hoofd … toch aardig wat duiten voor enkel een band imo
(= 1/4 van de totaalprijs van een ‘grijze’ Speedy Pro)

Als je goede & kwalitatieve schroevendraaiers gebruikt (oa kop van gehard staal) en de juiste maat (1,8mm) mag dat normaal geen probleem zijn …

Bij gebrek aan een vaste hand is onderstaande een oplossing :wink:

2 likes

Ik scooter wel ff langs een AD morgen, lijkt mij verstandiger! :crazy_face:

1 like

En dan mijn hopen dat die je nieuwe Speedy met zorg behandeld …
Mijn motto : al wat je zelf doet doe je beter … :stuck_out_tongue_winking_eye:

Eind goed al goed: hij zit wel ferm stevig zo met 4 schakels minder! :sunglasses:

NA volgt nog wel!

11 likes

Valt wel mee toch, dat dat nep is? En mooi voor het uurwerk én prakrisch qua krassen.

Het blijven grote uitgaven voor iets wat je niet nodig hebt, ken het gevoel. Gewoon heel veel dragen en keihard van genieten helpt in mijn geval. :star_struck::star_struck:

Hahahaa, ik had precies hetzelfde. Sta je daar in de SC, net door de sluisdeuren, langs de bewaker, alle ogen op je gericht, en dan met een nieuwe speedy (nog in te stickers, maar niet daar gekocht) of ze hem even kleiner kunnen maken :joy::joy::joy:

3 likes

Jep.
En ik ben in het bezit van een exemplaar :grin: :+1:

1 like

Als die ooit weg mag, dan ff aan cliogek denken. Dan kan ik even geld gaan tellen en rekenen en wie weet.
:smiley:

1 like

Als je nou voor een fractie van dat bedrag een investering doet in een uitstekende schroevendraaierset, dan heb je dat probleem denk ik niet.

2 likes

Ik denk dat het een blijver is.
Super mooi en best schaars.
En als ik de prijzen op Chrono24 mag geloven, een steeds meer gewild horloge.

Maar ik houd het in gedachte :ok_hand:t2:

1 like

LOL!
Bij mij dus exact hetzelfde verhaal: sluisdeuren en het hele circus en om het nog erger te maken: ik werd geholpen door dezelfde medewerker die mij het horloge een week of 5 terug liet passen! :flushed:

Het was redelijk gênant maargoed…ik heb mij erdoorheen geslagen…ik moest toch een passende Speedy hebben right? :joy:

Ik ga verder je advies volgen: ga er gewoon keihard van genieten potverdorie!!! :sunglasses::heart_eyes:

3 likes

Eindbaas :sunglasses:

Goedzo :+1:t2:

1 like

Mijn eerste Speedy Tuesday op de maan! :sunglasses:

13 likes

Lekker hoor! :+1:

10 likes

Net afgehaald. Super horloge, schitterend afgewerkt. Nu nog enkele schakels er laten tussen zetten. Had een beetjes schrik van de grootte maar dat valt ontzettend mee. Mijn vrouw heeft gevraagd om hem morgen, voor ik de band laat vergroten, een dagje aan te doen. (en neen, ze heeft geen dokwerkerspolsen).

13 likes

Mooi, mooi, mooi!!! Veel draag en kijkplezier met je nieuwe Speedmaster!