Speedmaster Only

Was volgens vele complottheorieën ook zo fake als wat. :thinking::open_mouth::sunglasses:

Dan maar een plaatje van zo’n dubbel coater.

3 likes

Ja, diezelfde complotters komen ook regelmatig elvis en kennedy tegen in het café :wink:

1 like

Ach, Een bezoek aan een horlogemaker is niet nodig om een schroefje los te draaien.
het juiste schroevedraaiertje en de fohn van je vrouw lenen, en het gaat 100% goed.
Loctite laat zich prima lossen door hitte.

Uiteraard is de horlogemaker het niet met me eens. Hij heeft liever dat je steeds langs komt, en als dat ook jouw voorkeur is, dan is dat natuurlijk prima :wink:

Bergeon schroevedraaiers zijn natuurlijk helemaal top (zo’n mooie set wil ik zelf ook nog eens) :+1:t2:

Prachtig :slight_smile: staat heel hoog op mn want list

Plug and play today!

7 likes

Prachtig horloge en niet vaak meer aangeboden. Gefeliciteerd! :+1:t3:

2 likes

Leuk bandje, ben ik ook naar op zoek, bij voorkeur voor n omega vouwsluiting. Een idee waar te verkrijgen?

Dat heb je goed voor elkaar! Zo hoeft ie er zelf niet naar te zoeken later :smile:

Haha! Leek me beter dan een tatoeage😉

1 like

Ik heb wel een Speedmaster maar die is wat lastig draagbaar op de pols.

Wel net zo moddervet als de Omega overigens. :sunglasses:

6 likes

Gaaf!

1 like

Lekker hoor dat zonnetje! :sunny:

10 likes

7 likes

Een f 0.95 lens??? Dat is dus vergelijkbaar met de Noctilux-M 50mm F0.95 van Leica… een lens die meer kost dan de meeste Speedy’s???

3 likes

Ja.

Ehm nee dat niet. Het is voor crop sensor dus dan zou je hem moeten vergelijken met de Summilux 50 1.4. Maar goed. Leica is een heel andere klasse natuurlijk.

Die van Leica wel. Deze niet. Voor 700 euro ben je klaar. Of je dan wel even zelf wilt focussen. Dus dat voelt wel weer een beetje Leica. :joy:

5 likes

Nu ik wist wel dat er een verschilletje was tussen een Zhongyi Mitakon 35mm F/0.95 Speedmaster en een Leica enkel is het zo dat je heel weinig lensen ziet met een zo groot diafragma en dat deed me dan onmiddellijk denken aan de Noctilux (maar zelfs een Summilux F1.4 50mm is een dijk van een lens die ook nog ongeveer een de prijs is van een nieuwe Speedy Pro met hesalite…)

Veel plezier met je Speedmaster… ook al is het geen Leica het is wel een prachtige lens waar je heel veel plezier kunt aan hebben :+1::clap::+1:

1 like

Snap ik, door die magische 0.95.

Merci, gaat lukken!

1 like

Ultraman is geleverd. Zo maar kijken…

3 likes