Speedmaster Only

Racing

7 likes

Dit blijft toch mijn favoriete band voor mn speedy:

12 likes

Nog ff een plaatje om Speedy Tuesday te vieren! :sunglasses:

10 likes

Panda Speedy Tuesday :panda_face:;

16 likes

Happy Speedy Tuesday op deze mooie avond!

5 likes

Op de Hirsch:

8 likes

:panda_face::+1:t3:

1 like

Mooie band BJ, mag ik vragen waar die vandaan komt?

1 like

Natuurlijk. Ik heb hem hier op het forum overgenomen, maar ik meen dat hij hier vandaan komt:

Maar weet het niet helemaal zeker.
Mvg. Bertjan

1 like

Tijdloze beauty!

20 likes

Heb er een besteld bij ze, tnx!

1 like

3ā€¦2ā€¦1ā€¦ :clinking_glasses::champagne::sparkler::fireworks::dizzy:

HAPPY SPEEDY TUESDAY EVERYBODY!!

7 likes

Stevige prijs, en volgens de beschrijving al ā€˜on holdā€™ :flushed::thinking:

19 likes

Duurste die ik gezien heb tot nu toe. Maar vraagprijs is niet zo nodig de verkoopprijsā€¦

Dat klopt inderdaad, maar ik dacht dat de prijzen tegenwoordig meer rond de 4000-4250 lagen en dat ga je met deze vraagprijs denk ik niet halen.

6 likes

Vorig jaar kon je dā€™r kopen voor rond 3750ā‚¬. Prijzen sindsdien scherp de hoogte ingegaan. Paar maanden geleden nog 6 op Chrono tussen de 4500ā‚¬ en 5000ā‚¬, die zijn inmiddels weg. Nu nog 2ā€¦ Populair modelletje blijkbaar.

Ofwel een tijdelijk fenomeen of ze zullen zo hoog blijvenā€¦ de vraag is hoeveel er op de markt gekomen zijn. Vooral veel beschikbaar in japan enzv. Maar dat is ook al een tijdje geleden!

Ik wil ook ooit wel een tin tin maar voorlopig zwaar aan het balen dat ik niet eentje aangeschaft heb toen ze nog laag stonden :roll_eyes:

1 like

Vorig jaar eentje gekocht voor 3750ā‚¬ met als voorstel van de verkoper er nog een 2de bij te kopen. Beide afkomstig uit Japan. De verkoper gaf wel aan dat zijn bronnen op aan het drogen waren.

Nu vind ik het ergens jammer dat ik die 2de ook niet heb gekocht, maar ben horlogeliefhebber en geen speculant.

2 likes