Speedmaster Only

Áls er 1 komt hier, moet het eigenlijk wel die met open caseback zijn :heart_eyes:

1 like

Edit: beetje onscherp, excuus.
Edit2: nieuwe foto, iets scherper :slight_smile:

17 likes

Prachtig deze Speedmaster :ok_hand:

1 like

Ik zie nu dat er een logica in de plaatsing der planeten op de wijzerplaat zit. Namelijk vlnr Aarde-Maan-Mars, precies zoals het plan van de NASA is (was?). Terugreis dan in omgekeerde volgorde?

Daarom staat er op de caseback ook “From the Moon to Mars” :wink:

1 like

Zonde dat de horloges bij mij vaak al weer weg zijn voordat het bandje binnen is… Dit was een prima combi geweest op de speedy pro…

4 likes

WTF, is de derde ook al weer weg??

2 likes

Geen commentaar

:grin:

3 likes

Misschien moet je toch aan de NATO…om de speedies eens in de horlogekist te houden…

Mooi bandje trouwens, is dat die Willem hierboven ook had?

2 likes

Sterker nog… dat is het bandje van Willem. Na uren slijmen en lachen om zijn grapjes mocht ik hem eindelijk overnemen.

De rest weet je…!

3 likes

Vandaag nog eens de speedy om de pols. Voor de gelegenheid (namelijk dinsdag) maar eens op rog gezet :smiley:

2 likes

Volgens mij had ik hem hier nog niet gepost :sweat_smile:

8 likes

Saffierglas voor en achter en het 1863 uurwerk, wat zich onderscheidt van het 1861 uurwerk door de optische verfraaiingen omdat de caseback open is. Dit houdt in iets ander materiaal op sommige onderdelen en soms in een iets andere kleur.

Heb geen Speedy, en ook nooit gehad, maar ik moet en zal hem aan m’n collectie toevoegen. :grimacing:

1 like

Staat toch wel gaaf! Misschien maar ergens een tropic bandje scoren …

8 likes

Dat was het moeilijkste deel? :wink::wink:

Dus nu een bandje over?

2 likes

4 likes

145.012-68. :smile: zelfde als ik eerder heb gepost, maar dan anders :stuck_out_tongue_winking_eye:
M

20 likes

Maar eens een lumenshot geprobeerd. De Speedy is geen lumenkanon maar toch licht ‘ie heel mooi subtiel op.

Fijne Tuesday allemaal! :sunglasses:

3 likes

Heb je dat bandje nog for sale?? :innocent: :see_no_evil:
(Dan ga ik lachen om je grapjes… )

2 likes

Haha nee helaas.
@Leanbackevan heeft hem bij de Speedy gekregen.

1 like