Speedmaster Only

Weet je waar die vandaan kwam? Ik heb er een incoming van watchgecko, een wat donkerdere variant. Maar deze is/was ook mooi!

bandrbands racing cognac!

2 likes

:sunglasses:
Ik heb het nog niet binnen hoor.
Maar klinkt interessant, voor elke grap die ik ga maken, dat je er om gaat lachen. Klinkt als een echte HF-elite dealtje.

Haha, ik pak popcorn en cola :joy::joy:

Ook gehad en veelvuldig gedragen. Band werd er mooier op. Heerlijk soepel, maar stevig leer.

1 like

2 likes

<40mm diamter en omgerekend een kleine 5600 euro. Hmmmm, het heeft wel wat.

1 like

Gaaf! Hij is me wat te duur voor zo’n kleurrijke 70’s retro stijl, maar wel eens iets anders dan de gewoonlijke LE. En 500 stuks is al wat beter dan 2000+ :slight_smile:

Zal wel binnen no time uitverkocht zijn en dan gaan ze weer x boven list aangeboden worden

1 like

En dan blijft deze leuker:

downloadfile

3 likes

Mee eens, ik vind de triple date ook mooier.

Mail van Hodinkee werd verstuurd om 16u lokale tijd. Ik las hem om 16:07u en om 16:09u plaatste ik mijn bestelling. Tot 4 maal toe kreeg ik bij de checkout het bericht “sold out”. De 5de keer verscheen de inschrijving voor de wachtlijst. Blijkbaar 500 stuks waarvan 300 via de Hodinkee site en de andere 200 via de Omega Boutiques in de US. Die nemen bestellingen aan bij volle aanbetaling en levering in November.

2 likes

Mijn vintage Speedy 145.022 op leer. Prachtige bruine vintage rally band van WatchGecko

10 likes

Hoe zorgen jullie er voor dat het klokje gelijk gezet kan worden? Aangezien het niet “gehacked” kan worden. Het terug draaien van de minuten wijzer zodat het seconde stopt werkt ook niet altijd…

6 likes

Wie van de WIS hier kan mij meer vertellen over deze uitvoering? Welk ref nummer is dit? Ik kwam deze winkeldochter als NOS tegen.

3 likes

Hyman relume?

1 like

Is het te zien ? :face_with_raised_eyebrow:

Heb wel eens zijn (zeer goede) werk gezien.

Ik ben er erg blij mee. Wilde hem eigenlijk verkopen aangezien het me niet lekker zat dat hij gerelumed werd. Heb het gedaan omdat zonder Tritium het geen gezicht was. Nu vind ik hem weer Zo prachtig dat ik hem voorlopig hou en stiekem misschien wel mooier vind dan mn 145.022…

145.022

145.012…

10 likes