Speedmaster Only

Op ofrei.com bieden ze ze aan voor bepaalde modellen, geen koopje maar wel origineel

Nee, gewoon de stalen.
Hier een betere foto, met ref. op het pasje.

Speedy tuesday

13 likes

Hier ook een plaatje van Mn 145.012-68 :slight_smile:

16 likes

Speedy Tuesday! Doet het zakelijk ook altijd goed :wink:

13 likes

Weer lekker aan de vrolijk rinkelende, niet-periode correcte 1171; de '99 30th anniversary. Vind deze band veel prettiger dan de 1998.

Loopt wat achter, en ik krijg het met afregelen niet in orde. Nu met een 7733 mijn zelfvertrouwen en non-7750-chrono-ervaring aan het ā€œboostenā€ om 'm zelf maar 's te servicen. Mag ook wel, was in 2004 voor het laatst.

11 likes

Gewoon doen, maar wel heel voorzichtig dan. :slight_smile:
Wellicht leuk als je het kan vastleggen.

2 likes

Ja, zeker voorzichtig - net een rad van de 7733 gemold in de Elma… :sweat: Kan net de laatste druppel geweest zijn. Is ook een kwetsbaar ding.

1 like

Hmmm, misschien toch nog een keer oefenen?? :wink:

Yup… Nieuw rad net besteld… Eerst deze zonder verdere kleerscheuren tot een goed einde brengen… :sweat_smile:

Geen Englisg style manchetten met bijbehorende knopen?

1 like

Ook woensdag gewoon Speedy!

6 likes

Vandaag een keer op vintage leer :slight_smile:

14 likes

21 likes

Vandaag mijn nieuwe (en eerste) Speedy mogen ontvangen. Ik merk nu wel dat ik graag de Chronograaf wijzer parkeer op ā€œ7 over halfā€ zodat deze niet direct in zicht is en ik het prachtig logo kan zien :slight_smile: Zijn er meer die dit doen? Een vreemde tik wellicht :smirk:

4 likes

Ook geprobeerd - maar het blijft behelpen. Uiteindelijk toch weer op 12 uur. Met een rattrapante kun je wel heel mooi beide chrono-wijzers in spiegelbeeld zetten. :slight_smile:

Waar blijven de pics trouwens?

:grin:

1 like

Is idd wel een idee:

11 likes

13 likes

Zelfde idee idd:

3 likes

14 likes