Nog in me Honeymoon fase
Alles goed verlopen dus? Grote box neem ik aan
Yep, alles gegaan zoals afspraak. Inderdaad een grote doos! Vraag me af waar die loep voor is … Voor slechtziende bij het wisselen van banden?
Enkel en alleen om de prijs kunstmatig wat te verhogen…
Misschien incoming, ik ga straks kijken
Fiet-fewww
Prachtig - hoe doe je het! Veel draagplezier
Een teardrop chrono wijzer zou het helemaal afmaken!
Square chrono is correct
Yep, dat is nog mooier.
Gelukkig zijn beide versies correct voor de transitional én er is nog een 105.012-66 onderweg met de spear chronowijzer
Tóch die speedy '66?
Hi allemaal, ik wil deze week een Speedy 145.022 kopen uit '79 met een 863 cal/17 jewels. Nu wordt er geclaimed dat dit de laatste Speedy is uit deze serie met al het nieuwere 863 caliber. Is dit mogelijk? Mijn eigen (google) onderzoek zegt dat de 863 pas vanaf '80 is geïntroduceerd…
Er is best veel mogelijk maar als hij om deze reden van mening is dat de prijs nog hoger moet zijn dan de gemiddelde belachelijke prijs van ouwe meuk Speedy’s dan moet je naar hem toe gaan en hem specifiek om die reden snoeihard met de 150 man die je hebt meegenomen in z’n gezicht uitlachen. Ongeveer 37 seconden moet genoeg zijn. Dan omdraaien en allemaal weer gaan.
Ben mij nu al tijden aan het oriënteren wat voor horloge ik zal kopen…En kom vaak weer terug bij de Speedmaster. Vraag me alleen af voor ik er werk van ga maken…is dit horloge te groot voor polsmaat 16.5?