Maar ik heb er toch ook een hoor. Zowel die pols als een Speedy. Serieus, het kan net. Maar ik draag de 1171 band die ik 10 jaar terug voor 100 euro er bij kocht (probeer dat nu nog maar 's voor dat geld…). Of gewoon aan leer. Zelfde pic als een paar dagen terug - let wel, van dichtbij genomen dus vertekent best wat (lijkt groter dan van enige afstand).
Deze week nieuwe NATO’s binnen gekregen. Al mijn huidige NATO’s zijn 22mm en dus wat te breed voor de Speedy. Gisteren kwam de “Bond” versie binnen van ToxicNato. Wint met een straatlengte wat betreft de afwerking en hardware van zowat elke andere NATO is mijn mening (had al reeds een aantal 22mm uitvoeringen hiervan). Echt iets anders dan de gemiddelde NATO.
Vanmiddag kwam de bestelling binnen van WatchGecko (mijn eerste keer bij deze club). Één groene met rode accent en een vintage look leer uitvoering. Eerste indruk is goed, en ben sowieso tevreden over de bestelling en levering bij deze jongens. Wil hier in de nabije toekomst nu ook een Zuludiver Premium bestellen en kijken hoe deze verschilt met de ToxicNato’s.
Weer helemaal blij, dat wordt morgen moeilijk kiezen!
ik denk eraan om de caseback van mijn speedy pro te wisselen voor een safier glasbodem van omega.
Heeft er iemand een idee van de kostprijs ? Zijn er redenen om het niet te doen ?
Bedankt alvast !