Speedmaster Only

2 likes

als hij van 1985 is zou er een tritium wijzerplaat moeten inzitten. op het eerste zicht lijkt het een moderne plaat te zijn. de band lijkt een 1498 of 1499 te zijn. die zijn pas eind jaren 90 geintroduceerd.

Thx! Vreesde al zoiets!

@Vinner @Jaroen @sv3rr3
Laatst had @ruudvv van strps.nl ook een mooie groene canvas band in zn zak.
Dat is misschien een kortere bestel route.

5 likes

Mooi nieuw strappie gescoord via HF, staat ‘m goed. Er is veel gezegd over de Speedy Tuesday…
Maar zeg nou eerlijk; dit is toch één van de allergaafste Speedmasters ooit!

19 likes

NA… de illustere Ultraman.

Met Degriff strap er op.

17 likes

Mooi horloge jammer van de band, is er geen stalen band voor?

Erg mooi! Welk leder bandje is dit/waar is het te verkrijgen?

Ik wil een Speedy voor de winter.
Iemand uitgekeken en trek in een Seamaster?

5 likes

:astonished:

1 like

Offtopic: volgende keer een parkeerplaats opzoeken? :thinking:

Misschien stond ik wel stil?

Oh excuus, op de foto lijkt het net alsof je rijdt gezien het gat met de auto voor je en de auto op de andere baan. :sweat_smile: Ik erger mij de laatste tijd vaak aan mensen op de snelweg met telefoon in de hand, maar ik zat nu fout. Terug ontopic :grinning:

1 like

:sunglasses: :small_airplane:

14 likes

De Ultraman wordt standaard geleverd met een Nato en een lederen bandje. Dus zonder metalen band. Die heb ik wel (van een andere Speedmaster) maar ik verkies leder boven metaal. Het bandje wat er nu op zit is een prototype, handgeschilderd, waarbij ik wil testen hoe de verf stand houdt. Straks gaat er een alligator bandje op, met oranje stiksel. Dat ligt hier al klaar…

Jammer dat je voor zo n duur horloge een stalen band van een andere Speedmaster erop moet zetten.

4 likes

Watchgecko.com ! Is wel al een tijd terug dus weet niet of hij er nog tussen zit!

6 likes

Vind ik niet jammer…

Thx erg fraai!

Een Patek perpetual calender van 200k wordt geleverd met een lederen bandje, Swatches worden al vanaf een paar tientjes geleverd op staal…wat heeft een stalen band met waarde te maken?

2 likes