Speedmaster Only

Bij de meeste horloges is de stalen band het duurste onderdeel van het horloge (voor de fabrikant).

Klopt, het opzetten van een maatwerk productieproces voor een gelimiteerd aantal horloges is voor een fabrikant nog veel duurder… maar ik snap nog steeds de opmerking van dat “dure horloge” niet.

2 likes

Graag gedaan, hoop datje nog een kan scoren

1 like

Misschien wel niet.

3 likes

Wie zal het zeggen hè

Jij zelf , als je jezelf in de spiegel kijkt.

Nou nou…

1 like

Moraalridders.:rofl:

2 likes

Of geen idioot.

1 like

Nou nou…

Edit: laat ook maar.
Goed bezig!

1 like

Gekloot met een telefoon achter het stuur is vrij treurig, laat staan daar foto’s van posten. Ga dan niet huilen als mensen daar wat van zeggen.

3 likes

Haha krijg allemaal het heen en weer. Ik reed 10 km/h rollend terwijl een miep verderop het verkeer tegenhield. Vandaar het gat tussen mijn voorganger, uit verveling heb ik een foto geschoten. Vervelend ja, gevaarlijk nee.

Ferme uitspraken altijd van mensen op het forum. Vervolgens een biertje drinken en gaan rijden. “Dat gaat nog prima man”.

Let lekker op jezelf en kom niet de held uithangen op een forum.

Meer tijd ga ik er niet aan besteden.

6 likes

En jij niet de hypocriet.
Ik vraag mij altijd af hoe mensen, die altijd met hun mobiel bezig zijn in de auto, reageren als een dierbare afgereden wordt door iemand die met z’n mobiel bezig was.

Is het dan ook van “mwahhhh” ??

2 likes

Je assumpties over de aspiraties tot heldendom en het drankgebruik tijdens autorijden raken kant noch wal.

Voor het overige; het zal allemaal wel.

4 likes

Als ik jou met 10 km/h aanrijdt heb je jeuk aan je enkel. Trek het niet zo uit zijn verband.

1 like

Nogmaals, kijk je zelf aan in de spiegel.
De groeten.

Ooooh!!! :joy:

2 likes

Speedy ligt nog steeds bij Omega, dus eentje uit het archief… Hopelijk snel terug nu!

12 likes
3 likes

2 likes