Speedmaster Only

Ja, ik had duidelijker moeten zijn met wat ik bedoelde … een collega van me heeft een reduced met saffier. Daarbij stoort me de rand een stuk minder dan bij de full size speedmaster.

1 like

Leuk setje te koop :slight_smile:

3 likes

Een aantal weken geleden heb ik onderstaande Speedmaster Automatic door een inruil verkregen (ref. 3513.50). Ik vind het een tof klokje. helaas krijg ik er geen klik mee en ben ik toch weer verder aan het kijken.
Mocht iemand interesse hebben hier, voor een goed bod, komt hij zo naar je toe (of haal je hem op)! :wink:

3 likes

ordinaire crosspost…

13 likes

Topstraps weer van Ko! :ok_hand: Die zwarte zijstekking past mooi bij de wijzerplaat. Welke van de 2 vind je zelf het mooiste?

1 like

Inderdaad vakmanschap, ben telkens al enorm tevreden geweest van mijn Ko bandjes, en heb er al veel gehad :wink:.

Ik kan niet echt kiezen tussen de 2 banden, poste het ook even op IG en ook daar is het 50/50


Ik vind ze beiden geweldig, de donkere misschien iets klassieker dan de lichtere en misschien hierom 49/51 voor mij :sunglasses:

6 likes

Lekker allebei af en toe afwisselen !

1 like

11 likes

17 likes

17 likes

14 likes

19 likes


snelle horlogewissel voor het kerstdiner. morgen de toolwatch weer om en niet de moeite genomen het op tijd zetten van de speedy :crazy_face:

7 likes

17 likes

19 likes

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

20 likes

Vandaag gepast; niet gekocht. Wat een geweldig mooi horloge is dit zeg, vooral van de zijkant gezien, heel bijzonder.

12 likes

Heb er gisteren een gepast en ben erg onder de indruk. Wat een prachtig horloge! :heart_eyes:

1 like

Waar kun je de 311.30.42.30.01.005 nu nieuw kopen voor een mooie prijs?

De paar jaar oude zijn wel iets goedkoper maar met één servicebeurt zit je zo weer aan de prijs van een nieuwe. Of hoe denken jullie hierover?

Bij de AD kreeg ik hem aangeboden voor 3960 euro in een grote mooie koffer.

1 like