Speedmaster Only

Bedankt voor de info

Ik zie ze aangeboden worden op Chrono24 bij Your Luxery Time LTD. voor €3075 +€90 verzendkosten. Ken het bedrijf verder niet, hier iemand ervaring met dit bedrijf?

Ik zou een van onze grijze dealers op HF even aanschrijven.

1 like

Ook mijn advies, rond de 3300 kan je hem bij bijna alle grijze boys krijgen. Jkwatches en Crowngard kunnen je in deze absoluut van dienst zijn.

1 like

Ik dacht dat dat meer Rolex dealers waren.
(Rolex Explorer I 214270 is dan wel weer mijn volgende grail, maar eerst een Speedmaster :grin:)

1 like

Heb de mijne bij William Wien gekocht. Naast bovenstaande adressen ook echt een aanrader…

3 likes

Hoi, Ik heb zelf de Speedmaster Original gehad incl de grote hutkoffer met alles erop en eraan. Met hesalite uiteraard.
Ontvangen op 5 januari 2018 en absoluut een top klok. Maar na een 5 tal maanden begon er toch wat te kriebelen richting de Submariner 116610LN.
Dus de Omega was nog net geen 6 maanden oud toen ik hem van de hand weer deed. Blijft een top klok, spijt dat ik voor de veel duurdere Sub ben gegaan? neen niet echt.

Maar wel even slikken en flink doorsparen want de Sub is gewoon een heel stuk meer aan de prijs zeg maar…:smirk:. maar zit sinds 3 juli om de pols en is er niet meer afgeweest…Nieuw aangeschaft bij JKwatches.

En toch he als ik weer terug kijk naar deze sympathieke Omega met handopwinder dan begint er toch weer in de verte wat te kriebelen…ik kan er niets aan doen maar ik zeg nooit nooit…tegen de mooiste icoon die er imo is en uiteraard op staal want ik had er leer bij gekocht maar dat was na een uurtje er weer af dat vond ik echt helemaal niets. Klopt ze verkopen bijna alleen maar Rolex maar JK heeft als het goed is een Speedmaster geheel nieuwe voor een strakke prijs liggen. Kijk even op zijn site. Mogelijk even babbelen voor een nog strakkere prijs?:+1: succes!!

4 likes

Gekocht bij William Wien.

En ja, een Explorer 214270 wil ik ook nog graag.
Ooit

11 likes

Af en toe…even youtube aan…geluid op max…en kippenvel…

6 likes

Mijn ervaring is prima met deze club. 1 Speedy gekocht daar. Snelle levering en alles erop en eraan.

14 likes

10 likes

26 likes

14 likes

Waar heb je horlogebandje vandaan.? Toch niet van B&S.

1 like

Nee, b&s vind ik zwaar overpriced.

Deze is custom made via een thaise bandenmaker. Gevonden op Etsy. Kom zo snel niet op de naam.

6 likes

Deze is het. Heb ik aan laten passen naar mijn polsmaat en naar 20mm lug en 16mm gesp.

1 like

Bedankt, ik zal er eens naar kijken.

B&S is idd overpriced, maar ik vind het wel kwaliteit bandjes.

1 like

Ik heb ooit een leren nato gekocht bij bulang. Kostte dacht is 110 euro. Op zich een prima bandje van mooi dun leer maar het geld niet waard imho.

Voor 20 tot 60 euro koop je hele mooie bandjes van hele mooie kwaliteit. Zelfs custom made bij de bandenmakers van het forum. Voor de prijs van 1 bulang bandje kun je er 3 op maat laten maken met leer en stiksel naar keuze, via het forum.

Over de voornoemde “thaise” band ben ik overigens ook erg tevreden. Mooie kwaliteit en prachtig afgewerkt.

2 likes

Speedy het nieuwe jaar in!

15 likes

13 likes