Speedmaster Only

Correct! Maar ik had het over Rolex bij de authorised dealer en niet het grijze circuit. Ik ben bekend met de wachtlijsten en de schaarste. Maar dat geldt alleen voor bepaalde (vooral stalen) modellen.

1 like

Klopt ik weet er alles van, verleden jaar een nieuwe keuken bij de keukenconcurrent aangeschaft. Hoort ook bij de Mandenmakers groep, dikke vette korting op de keuken gekregen. Geen korting? he man keuken zaken genoeg! nou daar ging de prijsā€¦verdienen er dan nog genoeg aan.

1 like

Dat is omdat ze de korting in de standaard prijs berekenen.
ze gaan uit van ong x% korting, dat zit al verhoogd in de originele prijs.

Ja ik weet het, ik heb ook geen medelijden met ze hoor. Verdienen zat eraan.:+1: maar ze hebben een mooie keuken geleverd en geplaatst en alles in 1 keer klaar! geen beschadigingen of wat dan ook. Collega van mij is ruim een half jaar zoet geweest om zijn nieuwe keuken op orde te krijgen, alles wat maar fout kon gaan ging fout en sommige dingen wel 3 keer fout, keukenblad 3 keer fout opgemetenā€¦:joy::joy: stelletje knuppels waren dat zeg!..haha! ohw we hadden het over horlogesā€¦:wink::wink:

Recent (oktober 2018) deed de AD me een voorstel van 3800 euro (zijnde 500 euro korting) voor een nieuwe Speedy. Uiteindelijk vond ik zelfs dan het verschil met een jong exemplaar nog te groot. Zodoende heb ik een exemplaar van een klein jaar oud hier op het forum gekocht.

2 likes

Volgens mij is de mk2 speedy racing voordeliger geworden.
Is nu 5200 list, was dacht ik 5700.

Kan ook zijn dat ik dit dachtā€¦ 5600/5800 zoiets.

1 like

Mijn ā€˜69 pre-moon met DON. Let niet op de band die is natuurlijk niet correct;-)

8 likes

Was al 5200 :wink:

1 like

Aah ok, verwar me met de PO prijs denk ik. :sunglasses:

1 like

Zo, bij cheapestnatostraps eens wat bandjes besteld.
image

image

Ben benieuwd naar de kwaliteit.

2 likes

Marges op keukens zijn enorm (je krijgt er ā€˜zomaarā€™ allerlei apparatuur bij) maar wat is zoā€™n keuken nu helemaal? Gelamineerd spaanplaat en wat scharnieren en greepjesā€¦ :wink::grin:

1 like

Ik vind ze niet daverend. Zien er degelijker uit dan ze voelen.

1 like

Voor ā‚¬9 voor suĆØde en ā‚¬3,60 voor de 2-piece nato kan je er geen buil aan vallen. Ook nog een nieuwe ā€˜vintageā€™ tropic in oranje gekocht voor de SKX op Koningsdag. Als ze binnen zijn post ik het.

15 likes

8 likes

Denk dat ze dat gedaan hebben zodat de Speedmaster boven de Seamaster blijft staan. De legendary Moonwatch kan natuurlijk geen instapper zijn.

2 likes

Hij kan ook bijna alles hebben :sunglasses:

15 likes

ST 2 zelf opgehaald bij de boutique in ZĆ¼rich :clinking_glasses::clinking_glasses::+1:

22 likes

Super aanwinst! :sunglasses::+1:

Verdient een eigen NA Topic! :slightly_smiling_face:

:heart_eyes:

5 likes