Speedmaster Only

Zowel bij William Wien als bij RH Watches is de prijs op de website nu al flink hoger dan begin 2018.

Idd - zie het nu ook … + 240 euro tov eind december 2018.

Jammer genoeg volgt mijn salaris niet eenzelfde procentuele stijging :no_mouth:

1 like

Ik zie bij William W , bij Omega althans, geen veranderingen t.o.v. december. Ik had m’n oog op een aantal modellen van Omega en daar is niks veranderd.

Toch wel hoor …

Speedy Pro Hesalite was 3440 en is nu 3680 … dus +240 euro

1 like

Daar had ik geen oogje op. :smiley:

De “first in space” & Seamaster 300 zijn wel gelijk gebleven. :thinking:

Deze mss ook bij Omega omhoog gegaan?

1 like

Absoluut … zie 4 dagen eerder in dit topic :wink:

De rest is op het eerste zicht idd gelijk gebleven :+1:

1 like

12 likes

6 likes

Graag jullie mening over het volgende.

Is het prijstechnisch eigenlijk nog wel de moeite waard om (enkele uitzonderingen nagelaten) nog vintage speedy’s met cal. 861 aan te schaffen. Huidige prijzen kruipen richting dat van een moderne speedy en je krijgt er een slechtere bracelet, brokkelend tritium en een gebruikt uurwerk voor terug. Of blijft dit juist de charme van vintage :thinking:

Oftewel, pre-moon als je echt vintage wilt gaan of een moderne speedy als je de look wilt met de voordelen van de moderne techniek.

1 like

Ik heb de indruk dat de prijzen van een 861 langzaam al over nieuw heen gaan. Het is natuurlijk wel de laatste met die prachtige stepped dial. Het tritium is overigens vaak nog dik in orde. cal 861 ook nog prima te onderhouden (dat wordt al moeilijker bij 321 pre moon).

Dus 861 is in mijn ogen echt vintage, uit de tijd van de eerste maanlandingen!

Ik zeg doen

1 like

McOmega vandaag, no cheese :+1:

10 likes

Speedy Tuesday :rocket:

13 likes

Ik zie anders genoeg kaas!

1 like

Hij staat op de vertreklijst, je pakt 'm om weg te leggen en twee minuten later is de band op maat en zit ie om je pols… 't kan raar lopen, ook in 2019.

11 likes

1 like

6 likes

Dat is niet Speedmaster only…:wink:

1 like

Allemaal jouw Speedmasters? :scream::scream::scream:

Stuk of 4 speedy Tuesdays
Stuk of 3 Ultraman
2x Tintin

Holy cow :heart_eyes:

Echt niet. Speedytuesday samenkomst gisteren bij Omega HQ

2 likes

Hij is ook wel prachtig!
Deze heeft toch de witgouden bezel?