Speedmaster Only

:star_struck::star_struck: prachtig!

1 like

De 60th anniversary heeft een vergelijkbare kast als de FOiS. Die doet het ook goed op staal.

Die is heel fraai!

1 like

Wel een 2k meer dan een Apollo 17 of FOiS op staal.

Uit mā€™n archiefā€¦

11 likes

Koop maar. Dan neem ik hem over zes weken weer van je over ok :heart_eyes:

1 like

Zoā€™n 60th anni kun je zelf ook al scherp kopen. :wink:

Echt hĆØ, op chrono al onder de 6K.

1 like

6k heb je een nieuwe. Dat is wel scherp als je kijkt wat ze voor sommige limiteds vragen. En de stalen band lozen ST modellen zijn ook duurder.

Zijn ze eigenlijk al uitverkocht?

Nope.

Wat ik overigens best vreemd vind. Dit is een heel pure Speedmaster voor een goede prijs tov veel andere meuk.

De rechtse kost minder dan de helft van de linkseā€¦ En ik draag meer de rechtseā€¦

Die witte van jou staat nog op mijn lijstje, gaat die er uit? Post eens een foto aub.

8 likes

Ik heb ze allebei gehad. Rechtse is zeker ook leuk maar die wijzers zijn enorm gevoelig voor corrosie. Zijn/waren maar weinig fatsoenlijke te vinden.

En ja, het feit dat je twee keer die rechtse kunt kopen voor 1x die linker zegt alles over de Omega prijzen.

Leuk setje!

9 likes

2 zoā€™n kanjers in Ć©Ć©n collectie is teveel. Dā€™r moet er eentje wegā€¦ stuur me maar een pmā€¦ :heart_eyes:

1 like

Iemand nog tips voor een mooie lederen bandje voor op de speedy? Draag 'm nu staal maar zit te denken aan een zwarte band.

Polsomtrek is maar 17cm dus heb ook nog eens de beperking dat bandjes vaak wat te lang zijn.

10 likes

Probeer een BandRBands, die hebben ook kleine formaten. Ik heb namelijk een 16,5cm pols. En ik was gek op die cognac vintage racing strap.

1 like

Net deze vandaag binnen voor de Speedy:

https://www.bulangandsons.com/watch-straps/black-leather-watch-strap.html

Mijn polsmaat is ook 17 a 17,5cm. Echt mooi spul, leer is heel soepel, je merkt echt dat je kwaliteit in je handen hebt. Ik heb er inmiddels een paar van Bulang. Niet goedkoop, maar je krijgt waar je voor betaald :wink:

2 likes