Speedmaster Only

Bedankt!

1 like

Thx voor het delen van de website. Ze verkopen er ook horloges btw. Er staat daar een prachtige Speedmaster te koop van de Mexican Olympics uit 1968… schitterend.

Prachtig inderdaad! :heart_eyes: Ja ze verkopen mooie spulletjes bij Bulang and Sons. Een beetje de Nederlandse Hodinkee :smile:

Zou je willen delen waar je deze band vandaan hebt? Hij staat de speedy beeldig namelijk

Kon niet kiezen, m’n 3 speedies op leer en staal :stuck_out_tongue_winking_eye:

21 likes

Staal :ok_hand:t2:

1 like

Tijd voor een polletje, want die zijn leuk :smile:

  • Win :white_check_mark:
  • Fail :no_entry:

0 stemmers

5 likes

Mijn nieuwe aanwinst. Vandaag uit de stickers gehaald en band één schakeltje ingekort.

26 likes

Vond je hem niet leuk dat je hem maar gelijk weggegooid hebt? Ik vind hem wel prima trouwens!

1 like

Rammelband en goedkoop plastic glaasje :yum:

1 like

Haal dat ding uit de sneeuw!!! :grimacing: :see_no_evil:

Hij is niet bepaald waterdicht; of ben ihysterisch voorzichtig met de mijne? :flushed:

1 like

Een snowmaster moet daar toch tegen kunnen :upside_down_face:

First watch on the moon die niet tegen sneeuw kan :roll_eyes:

2 likes

Dit kan ie echt wel hebben hoor. 50m waterdicht.

1 like

7 likes

Blijft een top horloge, zelf maar 6 maanden gehad. Nieuw aangeschaft, maar de Rolex Submariner heeft nu de voorkeur en zit nu alweer ruim 7 maanden om de pols. Maar als er toch een horloge bij komt tzt dan wordt het weer een Speedy…met hesalite zeker te weten. Omega blijft bij mij een plek houden. Kan ook niet anders na een Deville 18k en een Seamaster PO te hebben gehad. Top horloges for ever!:muscle::muscle::muscle:

4 likes

Misschien dat er hier nog ooit een Rolex Explorer 1 (214270) komt. Dat vind ik ook een schitterend horloge, mooi door eenvoud. Maar voorlopig blijft de Speedmaster. Die heb ik altijd al willen hebben maar vond hem altijd te duur.

1 like

Wat ik al allemaal niet heb gekocht en verkocht… De Speedmaster 145.022 is een blijvertje :ok_hand::fist_left:

12 likes

Zelf vind ik deze achterkant mooier dan zo’n saffier glaasje :slight_smile:

8 likes

"Uw antwoord werd niet als geldig herkend. Toets 3 in om het opnieuw te proberen, gevolgd door het hekje."

13 likes

Haha, dat heeft ook wel wat. Maar zou deze zo door NASA ook goedgekeurd worden voor “all manned space missions” :yum:

1 like