Speedmaster Only

Zal er proberen aan te denken als de speedmaster weer een tijdje mag blijven logeren :slight_smile:

1 like

Deze ook gezien @Nielsracing?

1 like

Nee. Thanks :smile:

1 like

Is dit ‘m?

1 like

Jazekers! Prima bandje. Vooral als je NATO wel leuk vindt maar niet houdt van die flappen aan de zijkant.

Edit: ik heb deze: https://nickmankeydesigns.com/shop/the-hook-strap-elastic-watch-band die extreem grote sluiting gun je niemand!!

1 like

Top, dank!

1 like

Bekend uitzicht. :sunglasses:

1 like

Hi,

Vraagje. Sinds een aantal dagen in het bezit van een 145.022 Speedmaster uit 1974, zie hier een foto.

Ik ben even benieuwd, hoe lang loopt het uurwerk bij jullie zonder ‘m op te winden?

Edit: nadat je ‘m hebt helemaal hebt opgewonden. :slight_smile:

Matth

Niet.

Maar het uurwerk volledig opgewonden kan wel zo’n 50 uur lopen.

7 likes

Zie edit. :slight_smile:

8 likes

Ook weer eens een nieuwe strap. Dit geeft het wel een fijne casual look, en zit ook nog eens lekker.

6 likes

Alle Speedy liefhebbers met ruimte interesse hebben het vermoedelijk wel meegekregen: Israël is sinds donderdag als 4e land op onze planeet onderweg naar de maan om daar een onbemand ruimtevaartuig te laten landen!


De lander Beresheet (“Het Begin”) vliegt voorlopig nog spelend met de zwaartekracht rond de aarde en zal hopelijk op 11 april geschiedenis schrijven voor Israël!! :slightly_smiling_face:

Verplicht plaatje van mijn Speedy achter de haard:

6 likes

Heerlijk die vintage-look…:

8 likes

Ik vind je scooter overhemd nóg cooler. :sunglasses:

5 likes

Omega Speedmaster Professional Moonwatch

15 likes

De mooiste kleur band voor de speedmaster, burgundy. Vind ik en geloof me ik heb veel kleuren geprobeerd.

14 likes

Zijn er hier ook dark side Speedmasters?

Fraai!

15 likes