Speedmaster Only

Hi,

Interessant topic. Volgens mij hoeft een 69-er pre-moon uit 1970 niet verwarrend te zijn, ook is het niet onwaarschijnijk dat deze Speedmaster origineel is volgens mijn referenties. Waarom?

• het model is uit het jaar van de maandlanding (1969) en zou de definitie van pre-moon bevestigen, de productie van dit exemplaar is uit 1970, dit lijkt logisch want dit valt binnen de periode van fabricage van dit model (zie ref)

• volgens dezelfde ref heeft een 69-er Speedmaster een DON bezel wat klopt met de advertentie, behalve dan voor de Speedmasters met een chocolate dial, deze zijn met DNN-bezel uitgevoerd

• het uurwerknummer valt binnen de accepted ranges van een 69-er Speedmaster (zie ref)

Doen? Ik zeg toch niet, prijs is bijzonder stevig. Een dergelijk exemplaar zou voor mij max 5.500 euro doen.

Fijne dag!

Matth

1 like

3572.50

11 likes

Net binnen. Paar snelle kiekjes voor jou @Svennos :sunglasses:

Ik ben er heel blij mee! Mijn eerste echte croco bandje. Voelt heel stevig aan.

Zal binnenkort wat lekkere wristshots maken :ok_hand:

16 likes

Pfff als ik deze foto’s zie ga ik ook nog een keer voor een zwart bandje :heart_eyes: …maar dan wél met vouwsluiting! :

(Die zijn lastig -betaalbaar- te vinden! :see_no_evil: )

P.s. is dit een originele Omega?

1 like

Netjes! Benieuwd hoe het bevalt!

1 like

10 likes

6 likes

Bescheiden ruggetje. 145.022 transitional uit 1969

10 likes

8 likes

Ik heb je bericht gemist zie ik nu. Het betreft een custom strap van onze eigen @Ko-Banden.
Inspiratie kwam vanuit Bulang en Sons. Prijs van 199,99 euro was me iets te veel.

image

1 like

Me time

3 likes

5 likes

:heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Mark II mag ook weer “buitenspelen”

10 likes

Heb je nog meer foto’s van deze combi?
:slightly_smiling_face:

Nope.

1 like

:worried:

Zal er proberen aan te denken als de speedmaster weer een tijdje mag blijven logeren :slight_smile:

1 like

Deze ook gezien @Nielsracing?

1 like

Nee. Thanks :smile:

1 like