Speedmaster Only

Ach, who cares :upside_down_face:

1 like

You know me, Iā€™m a beetje raarā€¦ :rofl: :sunglasses:

Absoluut :+1:

1 like

Toch kom je deze kistjes ook tegen met de andere pasjes.

Zie bijvoorbeeld dit NOS exemplaar:

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=651026

Wellicht dat dat komt omdat dit type soms lang bij een AD of Omega zelf heeft gelegen coordat hij verkocht werd? Ze waren in het begin niet echt populair geloof ik.

1 like

Je hebt helemaal gelijk; mark II it is!

1 like

Ik zie net de fotoā€™s pas, moest even inloggen daar.

Denk dat je gelijk hebt, dat het oude voorraad is. Het is een soort van ā€œoude wijn in nieuwe zakkenā€ of is dat wat anders :rofl: ā€¦onbegrijpelijk trouwens dat dit ā€˜racingā€™ model niet populair was. Vind het een knaller! :ok_hand:

1 like

4 likes

Maximumbreak gemaakt? @daffie, kom er maar inā€¦ :wink:

Ps mooie Speedy! :ok_hand:

2 likes

Haha, enkel van dromenā€¦

1 like

Hahaā€¦inderdaad. Zou wel een primeur zijn hier op HF :+1:

1 like

ok, beetje off-topic maar toch link naar de Speedmaster


:stuck_out_tongue_closed_eyes:

11 likes

Misschien heb je hier wat aan svennosā€¦

Hoi

Ik heb een speedy gekocht op 7/7/2018 bij Ridvan. Nu lees ik op de website van omega dat alle horloge gekocht na 1 juli 2018, 5 jaar i.p.v. 2 jaar garantie hebben. Mijn garantiekaart is ingevuld op 7/7/2018. Heb ik dan ook 5 jaar garantie?

Mvg

:face_with_raised_eyebrow: ik vind het lastig hier niet bijdehand op te reagerenā€¦

4 likes

Het besluitproces is ook belangrijk voor Omega.
Als je het besluit tot koop al in Juni 2018 hebt genomen heb je maar 2 jaar garantie. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Is me niet gelukt.

1 like

Ja; alle horloges VANAF 1 juli 2018. :thinking:
Daarmee loopt je garantie tot en met 1 juli 2023 om je volgende vraag alvast voor te zijn. :sunglasses:

Ook via de grijze dealer? Even kijken of-ie gestempeld is en op welke datum.

Staat er bij robert :wink:

Ah ja, net wakker :laughing:
Overigens vind ik het bijzonder dat Ridvan de datum in kan voeren op de daadwerkelijk verkoopdatum.

In principe mag alleen een AD het kaartje invullen, toch?

1 like

Als je bij een grijze dealer koopt is het garantiekaartje al door een AD inclusief datum ingevuld.

Meestal is de datum niet gelijk aan de dag van aankoop maar we weten niet of Ridvan het horloge grijs heeft gekocht; vermoedelijk niet!?

1 like