Speedmaster Only

Dus hij kan op dezelfde dag een horloge van een AD regelen als de daadwerkelijke aankoop.

Nice👌

Is niet altijd het geval - weet ik uit eigen ervaring (met meerdere - van de gekende - grijze dealers).

Los van datum ingevuld op garantiekaart moet deze bij sommige merken (bv. Tag Heuer) ook geactiveerd worden en dit kan enkel door een AD.
Niet geactiveerd = geen garantie.

Bij TH kan je deze activiatie ook online checken.

1 like

Ik heb het getest, het werkt vrij goed, alle oppervlakkige krasjes zijn mooi weg. De diepste kras is er wel nog, maar veel minder zichtbaar.

1 like

7 likes

Klasse, dank voor de terugkoppeling!

De mijne heeft Ridvan ingevuld toen ie ‘m bracht

Inderdaad, werkt perfect!
Paar weken geleden een klein muur-bump accidentje gehad, en daar is niets meer van te zien.
Hologe ruikt ook fris nu :-)!

Dit :point_up:

Jup.

Gebruik je Prodent, Paradontax of Sensodine?

1 like

:point_up: :joy:
Straks nog even flossen :wink:

Deze weer eens wat draagtijd gunnen

6 likes

Even een voor en na.
Net nieuwe bandjes binnen gekregen trouwens. Lizard was bedoeld voor m’n Fortis dresser, maar op een speedy staat blijkbaar alles!

2 likes

Inderdaad een stuk verbeterd, maar je blijft toch een ferme kras zien… Ik ben van zins deze zomer een Speedy hesalite te halen, maar dit geeft me weer twijfels :roll_eyes:

Speedy eigenaars, hoe beleven jullie de krasjes op jullie glaasjes?

Dit was elmex van de kinderen. Misschien is whitening wat efficiënter, ik heb voor de zekerheid de minst agressieve tandpasta gebruikt :grimacing::grimacing::grimacing:

1 like

Gewoon polywatch aanschaffen. Misschien dat je daar deze kras nog wel mee uit krijgt.

2 likes

Speedy krijgt draagtijd op een zonnige dag :grin:

13 likes

hij oogt gigantisch op deze foto. daar zal de witte plaat ook iet bij helpen.

wel erg vette plaat!!

1 like

Hehe oogt minimaal 44mm inderdaad! :slightly_smiling_face:

Door de overhangende Speedy band is het horloge eigenlijk te groot maar het horloge is schitterend en fuck wat anderen denken! :sunglasses:

2 likes

Staat in het blauwe maar wou hem jullie niet ontzeggen voor hij weg is.

De Ultraman hangt hier teveel aan de pols

12 likes