Speedmaster Only

Mijn Speedmaster Pro-loos (FOiS) met een geweldig mooie van van Ko

10 likes

9 likes

Vandaag (op Speedy Tuesday) dit stukje geschiedenis binnen gekregen. Het is een mini stukje van de Apollo 11 command module. Je kan er niks mee, je ziet het bijna niet, maar toch gaaf :slight_smile:
Ik ben ook benieuwd naar de avonturen van onze @HorlogeOpa tijdens de Speedy Tuesday GTG in Duitsland!

14 likes

Er is een uitgebreid topic over met picaā€™s. Het was geweldig :+1::+1:

1 like

Ah bedankt! Zover was ik nog niet gekomen, ik dacht dat je nog onderweg was :wink:
Top dat je een geweldige dag hebt gehad. Deze Speedy Tuesday GTGā€™s worden legendarisch.

3x goud :+1::+1::+1:

14 likes

Absoluut. Kosten nog moeite werden gespaard en astronaut Charlie Duke was werkelijk geweldig. Niet van een papiertje, meer dan 30 minuten verteld over zijn verblijf op dƩ maan en de vlucht Met humor en leuke anekdotes.

9 likes

Ja geweldig! Ik baal wel dat ze tijdens de Speedy Tuesday GTG in Biel niet een astronaut hadden uitgenodigd. Natuurlijk was het Omega Museum en de nieuwe Manufacture al gaaf om eens te bezoeken, en het was een volledig dagvullend programma met als kers op de taart: de exclusieve onthulling van het nieuwe 321 calibre. Maarja, dat is geen astronaut :wink:

2 likes

Wist je trouwens dat dit dummyā€™s zijn? Dus zit geen uurwerk in :slight_smile:
Heb dat in Biel gevraagd, omdat ze allemaal zo netjes op de 10:07 stand staan, met de chronohand netjes uitgelijnd.

1 like

Nee, wist ik niet. Maar ik drukte bij een model op de chronostart pusher en toen ging de chronowijzer 3 sekonden naarā€¦ links :joy: Vond ik idd wat vreemd.

2 likes

Wat vinden we van deze strap combinatie? Yay of nay?
Rubber siliconen strap van Barton, als ik hun instagram post link pakt die automatisch de foto en dat mag weer niet? :thinking:

10 likes

Dat is het leuke van veel horloges en zo zeker ook de speedmasterā€¦

Ook zou er nooit aan gedacht hebben om een witte band eraan te zettenā€¦

Ik denk ook niet dat ik er ooit mee zou gaan lopenā€¦

Maar ik moet wel zeggen dat t em toch verrekte goed staat. Dus een Nay om op mijn eigen tritium te zetten maar een Yay voor het ideeā€¦

1 like

En in kader van Speedy Tuesday ook maar even de mijne :sunglasses:

7 likes

Super cool. Maar zou eigenlijk op de Alaska moeten.

Vandaag deze even gepast.

4 likes

Niet te groot voor jouw pols !?

13 likes

Wauw, echt gaaf. Meteen een bestellen :laughing:

Edit: komt best sarcastisch over. Is wel gemeend :slight_smile:

2 likes

Dit was ook gaaf in de goody bag :+1:

6 likes

Zeker te groot. Hoewel ik ze mooi vind, geen ā‚¬9k mooi