Speedmaster Only

No comment :stuck_out_tongue_winking_eye:

13 likes

Handig die haar elastiekjes…
Voor als er eentje breekt wanneer je weg bent met de meiden.

5 likes

Speedmaster Reduced voor vandaag :slight_smile:

13 likes

:upside_down_face:

10 likes

13 likes

Heee ik zie daar drie Schumacher Speedmasters in jouw box.
Ik heb er ook één de 3559

Eerste keer dat ik iemand op het forum met een Omega Schumacher zie :ok_hand:t2:

Nope
Ik heb de 3559 maar deze is ook smullen

1 like

Haha, dit was niet mijn box @EVH, helaas :see_no_evil:. Is een foto van het web (toen mocht dat nog :joy::joy:) aan @willemC te laten zien wat er allemaal mee kon. Míjn box staat ook wel in dit draadje, al is daar ook alweer van alles in gewijzigd.

Edit: welke schumacher heb jij?

1 like

Goeie vraag.
Ik zoek al een tijdje een mooie gebruikte, niet zo’n oude Speedmaster en Ten 2 Two heeft er één. Maar met de 1171 band.
Hollow endlinks, blikkerige gesp. Dus ik twijfel.

Op dit forum onlangs ook nét naast een mooie gegrepen

Heb je die CWC nog?
Geen idee wanneer ik zo’n ding zou moeten dragen maar vind dat zo’n cool horloge!

Staat nog steeds op de lijst van wannahaves… :shushing_face:

Deze
Niet mijn foto

5 likes

Stoer ding! Deze zijn 39mm met 18mm bracelet toch, net als een reduced? Heb er heel kort eentje geprobeerd maar dat was voor mijn pols gewoon net te klein (vooral de 18mm bracelet).

2 likes

Nope
42 mm

1 like

Mmmm, net een maand geleden verkocht! :face_with_raised_eyebrow: Via het forum. Beetje blauwe deel in de garen houden, ze gaan wel rond af en toe.

Of op ebay.

1 like

Nee, da’s mijn enkel :wink::joy::joy:

Pols van 19,5cm maar het is, zoals ik aangaf, vooral de lug size van 18mm. De combi/verhouding is (mijn mening hè) me net iets te ielig. Mijn 36mm bulova super seville heeft 20mm lugs en dat staat dan weet prima bijvoorbeeld… Het blijft persoonlijk denk ik :joy:

3 likes

Behalve over slechte smaak :wink::sweat_smile:

2 likes

Heb er helaas nog geen antwoord op. Al wel een Speedy in bezit ondertussen doch de 1171 band die erbij zit nognnoet op maat kunnen laten maken. Antwoord op de draagcomfort en gevoel bij die band heb ik dus nog niet.

2 likes

Ik wacht met smart

NA, foto van gisterenochtend. Ben er heel erg blij mee! :sunglasses: Met dank aan Ramon @Crownguard die mij wederom de goede deal heeft gegund. :blush::+1:

20 likes

Een oude 1171/1 draagt top. Vintage ratelt altijd een beetje dus koop vooral een nieuwe als dat je niet bevalt.

12 likes