Speedmaster Only

Zeer mooi, vooral die wijzerplaat! :heart_eyes:

2 likes

Helaas al verkocht. Kan even geen plaatje meer vinden van de Speedmaster die ik nog wel heb.

2 likes

Whoww mooi :ok_hand:t2:

Verkoopt @crownguard ook nieuwe Speedmaster MOTM?

2 likes

Mooi man

2 likes

Dank je!:slightly_smiling_face: Ramón @Crownguard zal vast ook wel hele nieuwe Speedmasters soms hebben. Deze van mij is uit juni 2018, dus nog geen jaar oud en nog volop in de garantie. Voor een mooie prijs. Dus helemaal blij.:+1::slightly_smiling_face:

2 likes

Bofkont jij

2 likes

Wow, Harry! Je hebt hem gewoon! Of hen je hem eerder gehad?

Welkom in dit topic in ieder geval dan😉. Hoe bevalt ie?

2 likes

Dank je wel! :blush: Ik heb hem sinds eergisteren en hij bevalt heel erg goed. Het is een tophorloge; Omega op zijn best! :ok_hand:

Ik had hem nooit eerder; wel vroeger een Speedmaster Reduced versie gehad, voordat ik actief werd op het HF. Ook een heerlijk horloge, maar toch niet helemaal de Moonwatch… :wink:

2 likes

16 likes

Check :+1::+1:

23 likes

Check! :muscle:

16 likes

11 likes

Nieuwe bandjes binnen:
Elastisch hook bandje met witte streep:


En de zomerknaller:

11 likes

Tof. Ik moet ook maar eens iets vrolijkers voor de zomer halen. Wordt wat zweterig met die zwarte leren straps. Deze leuke opties geven me gelijk een prikkel om iets te bestellen.

1 like

Mocht je ook zo:n witte Barton willen, ik heb nog nog een kortingscode bij een bestelling van twee.

1 like

17 likes

Zo deze is nog in een mooie conditie! De kwaliteit van de subdial prints is erg slecht en heeft relatief snel de neiging om te vervangen.

Dank je. Ik begrijp dat het vervagen van de kleur van de subdials afhankelijk is van de verf die ze gebruikt hebben. Hopelijk is de mijne van een goede lichting. Ga er voor de zekerheid niet uitbundig mee in de zon zitten :slight_smile:

17 likes

Ok! Maar het is toch een limited edition, dus ik neem aan dat ze de wijzerplaten in één run hebben gemaakt? Ieder drukwerk vervaagt in zonlicht, dus wijselijk om er geen daily beater van te maken :wink: