Speedmaster Only

Bedankt voor de foto’s en het verslag. Horloge komt nu inderdaad beter over. Alleen zal ik me blijven irriteren aan de “butt-shot” van Aldrin in de subdial. Daar zou ik liever de “footstep” in geplaatst zien i.p.v. op de caseback.

1 like

Als dat inderdaad zo is, zal het later dus de Racing geworden zijn. Alhoewel de eerdere Schumacher Racing ook een dergelijke buitenring heeft, met de groeven erin. Het is leuk dat Omega wat anders probeert en het niet allemaal zo serieus neemt. Je kan immers nog steeds de gewone Speedmaster kopen.

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Het is historisch correct en de manier waarop de astronauten van het trappertje afgingen, maar toch … een andere afbeelding had ook mij meer kunnen bekoren.

1 like

Ik vind de afbeelding wel tof eerlijk gezegd?!
Ze stonden natuurlijk niet op een gala trap daar op de maan! :smiley:

Verder ben ik niet zo gefocused op alleen zijn billenpartij, hoewel ik dat in het echte leven wel ben maar dat terzijde! :sunglasses:

Vind het toch wel een heel tof horloge en toffe afbeelding! :heart_eyes:

1 like

Dit is de enige variant op de ‘standaard’ Speedmaster waar ik warm voor loop. Heel mooi! :ok_hand:

2 likes

16 likes

nieuwe aanwinst: deze DSotM Vintage Black vandaag! Tikje groot maar erg comfortabel!

21 likes

Soon …

@cosmograf cool

1 like

broertjes? :slight_smile:

13 likes

Baal er nog steeds van. Voor mij de mooiste Speedmaster. Kon 2 jaar geleden voor 3k n nieuwe set oppikken, maar toen ‘gaf ik nog niet zoveel uit aan horloges’.

Eeuwig spijt, want wat ze nu kosten zijn ze me niet waard.

1 like

Wat een gave versie is dit ook he :heart_eyes:

Ziet er niet uit als te groot.

Welke maat pols heb je?

1 like

Grey Side of the Moon! Nog niet eerder live gezien. Mooie uitvoering :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

absoluut fotos zijn maar beperkt, maar heeft een schitterende plaat in het licht, heb getwijfeld over het horloge wat je ook draagt…erg mooi, weet alleen niet hoe de patinakleur valt…(niet in het echt gezien)

1 like

Bedankt! :slight_smile: Polsmaat is 18 cm. Omdat deze Speedy zo licht en matzwart is is de grootte heel goed te doen wat mij betreft. Heb de Coaxial Speedy 44mm ook in staal gehad maar die voel je wel qua gewicht…

1 like

Leesbaarheid valt iets tegen, omdat het contrast wat minder is. Ik ga hem ook zeker proberen met een natobandje. Verder vind ik hem echt mooi qua ontwerp. Benieuwd naar jouw ervaringen!

1 like

ben ook aan het denken aan een natoband, waar haal jij ze?

1 like

Bij crown & buckle - is wel US maar unieke collectie

Doe je wel voorzichtig🙈

1 like

Dat geloof ik. Ik verkoop hem ook niet meer, ben bang dat ik er anders spijt van krijg.

1 like