Speedmaster Only

Hartstikke mooie Speedmaster :ok_hand:t2:

Is gewoon niet zo comfortabel. Te grof, te zwaar. Gewoon net niet.

1 like

Je hebt gelijk. Wat een vreselijk onverantwoorde actie heb ik hier ondernomen. Realiseer het mij terdege. Excuus.

2 likes

Dit is m bijna. Dit is een racing uitvoering met een nog beter uurwerk.

1 like

Haha, goed geraden!

1 like

ik mag vanaf vandaag ook mee doen😀

28 likes

@BadgeandBezel moet je hier niet posten😂

Stunner

1 like

Ach, nog maar een fotootje…

27 likes

Thanks

1 like

Would sell a kidney for that one!!

2 likes

Hi all,
Heb een Speedmaster Broad Arrow uit 2004 met een witte wijzerplaat en lichtblauwe wijzers. Ik begin te denken dat deze uitvoering niet gangbaar is want 90% van de SM’s heeft een zwarte wijzerplaat.
Hij is weg voor een onderhoudsbeurt anders had ik een foto geplaatst.
Voor het eerst wordt het geen onderhoudsbeurt bij Omega maar bij een lokale vakman. €340 ex eventuele onderdelen.

De waarde van een dergelijke klok is erg vast, zo zag ik op chrono24. Het verbaasde me. Ik had sowieso dat geld aan onderhoud en een nieuwe band uitgegeven, want het is een tijdloos mooie klok.

Gr Adriaan

Oof…

Deze is wel heel bijzonder. Kast, bezel en dial. :ok_hand:
Even op het plaatje klikken…

Plaatje van instastories horloge van j goldberger

5 likes

Klopt geen reet van lijkt me :sob:

Of zo bijzonder… :v:

:beers:

2 likes

Dit is een Omega prototype geweest volgens mij. Nooit uitgebracht. Er zijn er een paar verschillende bekend.

3 likes

John Goldberger zie ik net snel met een in-elkaar-geknutseld klokje lopen hoor :wink:

1 like

Vandaag deze 145.022 uit 1980 om de pols gehad. Fijn horloge!

10 likes

Mee eens! De 1479 is één van de meest comfortabele “solid link” banden van Omega. Maar de 1175 wint het van allemaal als het gaat om het beste comfort van alle banden (met nog een solide constructie dus geen gerammel).

1479 op een 2017 Speedmaster

10 likes

Ik ben alvast ready for summer. Nu het weer nog… :angry:

8 likes