Speedmaster Only

Cross post

17 likes

Al verkocht?

Ik heb gezegd dat ik het een kans geef, dan doe ik dit ook. Tot ergenis van een aantal potentiƫle kopers :upside_down_face::rofl:

1 like

Eerst de expl2 eruitā€¦ dan zoeken of er iets gaver is dan je speedy

CLICK!

12 likes

Even wisselen van schoenen

10 likes


Trilogy ā€˜57ā€¦

15 likes

Gaat de bracelet er op voor de zomer? Dat lukt mij dus niet bij de meeste horloges zonder tweezer/plier om beide uiteinden van de springbar in te drukken.

1 like

eerst aan 1 kant voor het juiste gaatje en dan pas de ander indrukken en er tussen klemmen. Altijd van onderaf ivm mogelijke uitschieters.

En een stukje tape over de lugs plakken :+1:

Vreemd genoeg heb ik de hele winter de bracelet er op gehad en wil ik hem nu juist op leer hebbenā€¦ :sweat_smile:

Ja ik ben raar

2 likes

Op de zomerstand :+1:

11 likes

Wat een prachtige geweldenaar is dit tochā€¦ Blijkt ook gewoon strak +0,8 seconden per dag te lopen gemeten over de laatste 4 wekenā€¦

12 likes

3 likes

In zomermodus met deze band :sunglasses:

8 likes

Ik mag hier weer bijna meedoen. Voor de 5e keerā€¦:weary:. We gaan weer vintage, stay tuned!

10 likes

Ook deze in het bezit gehad, 5 januari 2018 geleverd. Geheel nieuw en ja een geweldige klok. Na 6 maanden toch verkocht en voor de Rolex Submariner gegaan. En toch al ik deze weer zie zeg ik niet dat ie er nooit meer komtā€¦icoon van de bovenste order. Blijft een mooi ontwerp wat altijd blijft bestaan. Geniet ervan.:+1: op staal het mooiste, alle leren en stoffen bandjes ten spijt. Ik had ook een leren bandje laten maken. Maar na een uur was Ik het al zat en gauw weer op staal.

1 like

Eens! Heb de Croco Camille Fournet band en natoā€™s ook al de deur uit gedaanā€¦

1 like

Ik ga hier niet op in. :wink:

1 like

:joy:

2 likes