Speedmaster Only

Cala d’Hort?

Ik kreeg een geweldige tip van een gewaardeerd ex-forumlid. Een TZ-UK topic over welke Limited Speedy door Omega moet worden uitgebracht als de eerste vrouw op de maan is. Inclusief fotosoepjes.

Heerlijk. :joy:

1 like

Monaco?

1 like

Vanzelfsprekend.

1 like

Ons-kent-ons zeg maar…

Voel je je buitengesloten jochie? :wink:

1 like

Neen hoor, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik vind het meer grappig dat ik gelijk in de gaten had wie het betreft…

1 like

Haha ik zit te ouwehoeren. Iedereen herkent de gouden hand/blik/tong van onze vriend Bob.

1 like

:grin:

7 likes

Nee, helaas geen GMT functie. Nee, is 24 uurs aanduiding en chrono tot 24uur

1 like

Toch ook een leuke toevoeging! :+1:

1 like

5 likes

De Speedmaster is mijn “daily”, heb een actieve levensstijl en ik vind het krassen op het hesalite echt een non-issue (als je niet gestoord wordt van haarlijnkrasjes en een paar keer per jaar het glaasje poetsen).

Als ik de Saffier versie zou kopen zou dat vooral zijn door de fraaie caseback. Dat vind ik toch wel meer dan een leuk extraatje en zo af en toe overweeg ik hem nog steeds.

1 like

U rijdt met bovengemiddelde snelheid met uw winkelwagentje door de Albert Heijn en kiepert terwijl u een The North Face jasje draagt, de boodschappen in een Audi A6 all-road? :wink:

3 likes

Die nooit van het asfalt af komt??? :wink:

2 likes

Zoiets ja! :joy:

Als ik een ruige bui heb dan zet ik de PC tractor wel eens in de 4WD; dan kom zo’n saffieren glaasje echt van pas als ik vanaf de traiteur naar huis rijdt over de drempels! :sunglasses:

1 like

:sweat_smile: Terechte opmerking. Ik rij veel paard, en vaak op buitenritten. Daar komt het vooral vandaan (niet alleen het paardrijden zelf maar vooral alles wat je er omheen doet). Maar ook omdat al mijn hobbies buiten zijn en de Speedmaster het horloge is dat ik daar vaak bij draag. Dat soort activeiten is toch belastender voor alles wat je draagt (kleding, schoenen, brillen etc. maar ook je horloge) dan op kantoor zitten en ‘binnen-hobbies’ hebben.

Wanneer de kans natuurlijk te groot wordt dat ik een horloge beschadig stap ik over op een beater. Maar 75% van de tijd draag ik gewoon mijn ‘normale’ horloge.

2 likes

Ik zou zelf ook graag nog eens een 1171 om m’n Speedy gooien. Alleen die prijzen weerhouden me er nog even van. Voordeel van een Speedy is dat 'ie op zoveel banden mooi is dat je niet gelijk voor de dure optie hoeft te gaan. :wink:

1 like

Herkenbaar hoor. En de originele leren band voelt ook super om de pols! :+1:

Stel: men kiest voor hesalite en weet er (met óf zonder actieve levensstijl) een waanzinnige kras op te krijgen. Wat zou het kosten om er gewoon een nieuw glaasje in te zetten?