Speedmaster Only

Daar zijn oplossingen voor :smile:

Speedy Tuesday!
En tevens mijn verjaardag maar dat terzijde! :sunglasses:

7 likes

Hi,

Van harte! Geniet van de dag :sunny:

groet, Vincent

1 like

Gefeliciteerd van een mede sapphire drager :wink:

2 likes

Thanks Willem!
Wij zijn toch wel een beetje de Elite van onder de Speedy dragers! :sunglasses::smiley:

1 like

Dat zullen al die plasticdragers ontkennen, maar ik ben het volkomen met je eens :wink:

4 likes

De Profā€¦
Iconisch en over 100 jaar maken ze hem nogā€¦
Subdial spacing is beter zoals velen al aangeven hierboven. Dit is wel persoonlijk maar als je de reduced en de Professionaal naast elkaar ziet dan is duidelijk zichtbaar dat de Prof. net iets verder is ontwikkeld.

Het blijft een eigen keuze maar ik zou voor de Professional gaan. Ik heb hem zelf nu 3 jaar en heb er nog nooit ook maar een moment spijt van gehad :smiley: Dan maar even doorsparen :money_mouth_face:

Ik heb zelf uiteindelijk gekozen voor de First Omega In Space.

7 likes

Ik had vandaag precies hetzelfde toen ik even de AD binnenliep. De endlinks verpesten voor mij een horloge wat voor de rest prima op mijn pols pastā€¦ Een ouder model stalen band dan maar!

1 like

De 1171/633 is nog steeds te koop bij Omega. Niet heel erg goede band en met 420 euro vrij prijzig voor gestampt ijzer :wink:

De 1479 vind ik nog steeds de mooiste band. Volledig ā€œsolidā€ schakels en mooie afwerking. En redelijk te betalen, ongeveer 500 euro voor een mooi exemplaar op Ebay. Prijzen schieten wel omhoog de laatste tijd.

4 likes

Iedereen die het dagelijks draagt en een actieve levensstijl heeft, zou ik ook saffierglas aanraden. Ook vanwege de mooie ā€œopenā€ caseback. Ik hoop op een dag dat ze saffierglas (of iets nieuws) eruit kunnen laten zien als hesalite.

2 likes

Dankje! Dit helpt me enorm! :wink:

Eens :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Beste van beidešŸ˜Ž

Verhip, die zijn moeilijk te verkrijgenā€¦ ow wacht :upside_down_face:

14 likes

Gaaf man! Ik heb zelf de Sapphire Sandwich en vind de caseback sowieso top maar ik had aan de voorzijde toch graag Plexi gehadā€¦:roll_eyes:

1 like

Jaja het is vandaag mā€™n eerste Speedy Tuesday!!!

13 likes

Wegdoen die hap! (Dontā€™t forget meā€¦:grin:)

Gefeliciteerd!!

1 like

Ik zou toch voor de ā€œechteā€ speedmaster gaan. Handopwinder en hesalite. Dat is toch wat je uiteindelijk wil. Ik moet toegeven dat een 18mm band wel heel lekker zit. Die reduced versies zijn al wat ouder en hebben vaak en dure service nodig. Dit i.v.m. met het extra chronograaf Dubois-DĆ©praz uurwerk op de aangepaste ETA 2892-A2. Verder is de verdeling van de chronograaf wijzers bij de professional mooier, meer naar binnen geplaatst.
Als je een kleibere speedmaster wil maar geen reduced is er ook nog de tiple date. Hier mijn bescheiden verzameling speedmasters :grin:

5 likes

Mooie set.
Heeft die triple date nu ook nog een gmt functie op de linker subdial of zie ik dat verkeerd?

1 like