Speedmaster Only

Nee, denk het trouwens niet.

“Eind jaren 90” is de switch geweest naar luminova.

Mijn hesalite sandwich was ook 1998 en had ook geen tritium.

2 likes

11 likes

Jij bent ook lekker van de hak op de tak :rofl: geen Rolex-ambitie meer voorlopig!?

Naja kijk , ik weet gewoon absoluut niet wat ik wil :sweat_smile:

Ik weet dat ik de Air King gewisseld moet worden, nu ben ik gewoon echt aan het kijken wat ik nou wil. Een Explorer I is leuk maar financieel gezien gewoon stom. Een speedy staat ook nog steeds om mijn lijstje en is ook veel vriendelijker geprijst. Want ja als 21-jarige moet je toch wat meer op je centjes gaan letten.

Heb altijd mn Oyster Perpetual nog dus heb geen haast.
Vandaag verhuis ik ook weer terug naar NL dus heb ik ook meer kans op echt te passen en te kijken wat ik nou wil.

Waarom zat je eigenlijk in de uk?

Voor mijn Stage. Doe de internationale hotel school, dan moet. Je een jaar stage lopen en minimaal een half jaar in het buitenland.

Erg gaaf want je kan letterlijk overall ter wereld heen. Alleen ik heb voor de UK gekozen want je krijgt een redelijk salaris , dus geen onnodige studie schuld en mijn vriendin woonde daar ook dus dat was ook wel fijn.

1 like

Ah tof. Dat is iets waar ik spijt van heb. Dat ik nooit een buitenland stage heb gedaan. Leek me leuke ervaring.

1 like

Speedmaster klinkt dan als een prima idee. Een OP en Explorer 1 heeft ook beet wat overlap. Ben benieuwd.

1 like

TGIF, fotootje!

11 likes

Neil had zijn exemplaar in de lunar module laten liggen als back-up. Dus historisch gezien was het Buzz Aldrin die met de Omega voet op de maan zette.

Leuke foto trouwens!

1 like

ook ik ben aan het “denken” :slight_smile: heb vaker op het HF gezien dat sommige zaken een scherpere prijs maken dan op hun website staat. van willigen heb ik ook bekeken, maar bied aan tegen adviesprijs. waaraan moet ik denken bij deze speed?

1 like

Please explain …

Omdat ik dan mijn hele spaar rekening moet plunderen en ja dat is niet echt verantwoord.

1 like

Ow op die fiets oké

Lang heb ik er op moeten wachten om in “Speedmaster Only” voor het eerst mijn (bescheiden) aandeel te kunnen bijdragen:

Het is wel geen Moonwatch, maar ik viel als een blok voor de zilveren dial van deze Speedy😍.

28 likes

Mooi hoor! Echt wel een aanwinst! Gefeliciteerd!

1 like

Hahaha, heb jij hem gekocht!? Mooi ding, was snel weg van de week in het blauwe deel. Veel plezier ermee en welkom hier!

Nou, die omegacollectie van jou begint indrukwekkende vormen aan te nemen Hans :ok_hand::muscle:.

1 like

Welke hotelschool? Ik heb (ooit) Maastricht gedaan en later op de Hotelschool in Den Haag gewerkt :joy:

Valt onder het ROC mondriaan.

1 like

Ook bekend terrein voor mij :joy::champagne:

1 like