Van harte gefeliciteerd!
Een mooi artikel met prachtige foto’s over de restauratie van een 321 uurwerk. Een echte vakman in mijn ogen.
https://omegaforums.net/threads/omega-321-restoration-process.99787/
Mooie band Ko, wat is het voor leer?
Prachtig! Zeker vakwerk!
Dank je, het is geitenleer.
Vraagje aan alle speedmaster fanaten, wat is een beetje een gangbare prijs voor een speedmaster full set uit 1998?
Ben mijzelf aan het orienteren maar heb niet echt een idee van wat nou een redelijke prijs is.
Voorheen was dat rond de 2500. Weet niet wat de prijsstijging daar mee heeft gedaan.
Zelf dacht ik aan 3200€ ofzo, altans dat zou het beste voor mij zijn
Dat moet zeker lukken. Eentje uit 2016/2017 kun je daar al voor hebben.
Ik zie ze full set in goede staat voor niet minder dan 3k€ voorbijkomen dus ik denk dat ze nog wel in waarde zullen doorschieten richting de 4k€?
Oeh ja die doet het wel voor mij, ik krijg toch steeds meer bewondering voor de panda dials en de witte platen, waarschijnlijk ook de reden dat ik geen sub maar een witte Milgauss heb…
3200? Daar haal je een bijna nieuwe voor. Is er service geschiedenis? Geen big box en extra’s, wss gebruikerssporen. Zou er zelf niet veel meer dan 2500 voor geven. 1998 is geen tritium meer toch?
Bewust zo’n oudje?
Geboortje jaar
Ah zo, dit zijn de versies met tritium. Kent weer een andere waarde dan de huidige Speedy. Echter, voor 3200 euro moet je er wel komen.
Is 1998 nog altijd tritium?