Speedmaster Only

Zolang ze een Aramar droegen zeg ik, bedankt voor het opruimen!

1 like

Heeft iemand hier onderstaande Speedy strap gekocht?
Zie em net op YouTube voorbij komen vandaar!

Hij kost “slechts” €160 geloof ik… :grimacing:

https://www.omegawatches.com/en-us/omega-nato-straps-032cwz011583w

Dit doosje krijg je er óók bij :crazy_face:

2 likes

Voor een stuk klittenband? Daar koop ik liever een paar prachtige handgemaakte Ko straps voor

4 likes

Lijkt erg op de (klitte)band die standaard bij de moonwatch (grote doos versie) zit toch? Hele lange band, altijd handig voor als je je ruimtepak aan hebt… :roll_eyes::wink:

1 like

Zo niet, dan hoef ik er niet heen! :wink:

Smakelijk!

1 like

Nee dit is een bandje van naar verluid half leer(?)
Zoals gebruikelijk astronomisch duur!

Het lijkt me overigens wel tof maargoed…€160(!) :thinking:

1 like

Ja, hij is iets anders. Maar ik denk dat de ‘boyz’ in de apollo 11 eerder alleen een lange klitteband versie (zoals in de originele set) om hun mummiepak hadden dan een halfleren unit… :sweat_smile::stuck_out_tongue_winking_eye:

Dus inderdaad geen €160-tof…

1 like

Precies 50 jaar geleden zette Neil Armstrong voet op de maan met één van deze om zijn pols. Deze 145.022-69ST komt uit 1971

12 likes

Mijn Speedy op deze Speedy Saturday :yum:

5 likes

Over 4,5 uur staat de teller op 50 jaar. Iemand een idee of er nog iets aangekondigd wordt? :thinking:

Ik gok op een limited edition van een limited edition van een limited edition!

2 likes

:rofl: Daar wil ik de prijs niet van weten :see_no_evil:

1 like

Bijna collega’s, 145.022 68-st en geleverd op 17 maart 1969 ergens in Duitsland :slight_smile:

11 likes

Dus 5 stuks deze keer :joy::+1:

2 likes

Niets bijzonders te zien, telt gewoon verder.
Had even schrik dat de reguliere Speedy alsnog nu een update ging krijgen, net nu ik eentje incoming heb :see_no_evil:

1 like

Toch wel…

1 like

Fantastisch dat het 321 uurwerk terug is in een productie model. Met sapphire case-back notabene! Daar zou je hem bijna ondersteboven voor gaan dragen.

Wordt wel een redelijk onbetaalbaar modelletje ben ik bang. Met platinum case, onyx wijzerplaat, meteoriet (van de maan) stepped subdials, witgouden wijzers, ceramic bezel.

Ik hoop dat de 321 ook binnen niet al te lange tijd beschikbaar komt in een stalen model.

Ongetwijfeld, ze hebben er veel geld in gestoken om dat uurwerk opnieuw uit te brengen, daar gaan ze natuurlijk dik mee proberen te cashen. De 321 is enkel voor enthiousiasten, niet voor het normale publiek, die zegt dat niets en heeft liever het nieuwe, verbeterde uurwerk. Waarschijnlijk brengen ze een 8k stalen model uit op velcro met DoN, radial, step dial, dat soort shit, om de fanboys uit te melken.

Ben ik trouwens de enige die de Speedmaster Pro als racehorloge ziet en niet als moonwatch/toolwatch? Die mooie marketingverhalen worden een beetje oud.

1 like

321,
Platina,
Meteoriet:
:scream:

Speedy Tuesday.

14 likes